من به تعهداتم پایبند بودم اما پرسپولیس نه/ در تیم ملی نخواهم بود

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: تاکنون مذاکرات با باشگاه بی نتیجه مانده و باشگاه تمایلی به اجرای تعهدات خود ندارد.

به گزارش ایمنا، برانکو ایوانکوویچ با اشاره به مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: تا جایی که می‌توانم بگویم ما مذاکراتی انجام دادیم اما هیچ توافقی انجام نشد. الان هم پرونده در فیفا جریان دارد و قطعا کمیته انضباطی فیفا در این باره تصمیم گیری می‌کند چون باشگاه پرسپولیس تمایل ندارد به تعهدات خود در قبال من و کادر فنی‌ام عمل کند.   متاسفانه مذاکراتی انجام دادیم اما در نهایت مذاکرات رو به بهبود نرفت.

وی با اشاره به اینکه من هم مطالباتی از باشگاه داشتم اما به هواداران متعهد بودم و باشگاه را رها نکردم گفت: من به خاطر کاری که کردم ناراحت نیستم استراماچونی و یا ویلموتس مربیان حرفه‌ای هستند و رفتار حرفه‌ای انجام دادند. اگر باشگاه طبق قانون سه ماه حقوق پرداخت نکند، مربیان و یا بازیکنان خارجی می‌تواند قراردادشان را یکطرفه فسخ کند.

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: من هم در میانه فصل می‌توانستم قراردادم را یک طرفه فسخ کنم و بروم اما من ماندم چون می‌خواستم فصل را با قهرمانی تمام کنم. امیدوار بودم باشگاه در پایان فصل به تعهداتش عمل کند اما متاسفانه این کار را انجام نداد. وقتی قراردادی امضا می‌شود دو طرف تعهد دارند به بندهای قرارداد پاینبد باشند. استراماچونی و ویلموتس نیز همین گونه بودند و براساس قرارداد عمل کردند. اما من نمی‌خواستم تعهدی که نسبت به هواداران دارم را خراب کنم به همین خاطر ماندم تا جام‌های ممکن را به دست آورم و بعد بروم من باید مسئولیتم را در قبال هواداران انجام می دادم.

برانکو در خصوص مذاکراتش درباره سرمربی تیم ملی گفت: فکر می‌کنم دیگر من از گزینه‌های فدراسیون ایران خارج شدم چون این فدراسیون تصمیم گرفته است از  مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی استفاده کند. با توجه به پتانسیلی که فوتبال ایران دارد به طور قطع  مربیان ایرانی می‌تواند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد و موفق شود اما به طور قطع بحث حضور من در تیم ملی ایران تمام شده است.

منبع: ایسنا
کد خبر 405095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.