ضرورت تسریع در بهره‌برداری از پروژه اسکله رو - رو ریلی

معاون وزیر راه و شهر سازی گفت: امیدواریم با پیگیری‌های مجدانه شاهد بهره‌برداری هر چه سریع‌تر پروژه اسکله رو - رو ریلی بندر امیرآباد باشیم، این امر می‌تواند علاوه بر سرعت تخلیه و بارگیری کالا، مدل حمل و نقل جدیدی را در دریای خزر شکل دهد.

 به گزارش ایمنا وبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در بازدید از زیر ساخت‌ها، پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری بندر امیرآباد، اظهار کرد: تخلیه و بارگیری کالا به خصوص کالاهای اساسی در بندر امیرآباد روند رو به رشد و مثبتی دارد.

وی با بیان اینکه بنادر شمالی کشور می‌توانند سهم خود را از تبادل کالا افزایش دهند، تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های مجدانه شاهد بهره‌برداری هر چه سریع‌تر پروژه اسکله رو - رو ریلی بندر امیرآباد باشیم، این امر می‌تواند علاوه بر سرعت تخلیه و بارگیری کالا، مدل حمل و نقل جدیدی را در دریای خزر شکل دهد.

معاون وزیر راه و شهر سازی مدت زمان انتظار کشتی‌ها برای تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد را مورد قبول توصیف کرد و گفت: با استفاده از توانمندی‌های نیروهای متخصص و تجهیزات مدرن بندر امیرآباد می‌توان زمان انتظار کشتی‌ها را به حداقل رساند که این امر سبب جذب کالا و رضایت صاحبان کالا خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به ساخت مخازن روغن خوراکی و ظرفیت نگهداری روغن باید احداث خطوط  لوله انتقال روغن خوراکی هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد تا علاوه بر کاهش ترافیک سرعت تخلیه این کالا هم افزایش یابد.

وی اظهار کرد: از سوی باید به فکر تقویت ناوگان حمل و نقل دریایی باشیم تا به موازات فعالیت های بندری این مقوله مهم توسعه پیدا کند.

کد خبر 405069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.