زور ذوب‌آهن به پتروشیمی نرسید/ رقابت داغ برای پلی‌آف

ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال مقابل پتروشیمی بندرامام شکست خورد؛ تیم‌های مدعی مهرام، شیمیدر، نفت و آویژه صنعت هم پیروز شدند تا رقابت‌ برای حضور در پلی‌اف داغ‌تر از همیشه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هفدهم لیگ‌ برتر بسکتبال مردان‌ کشور با برگزاری شش دیدار دنبال شد. در مهم‌ترین بازی هفته پتروشیمی بندر امام با بازی برتر در کوارتر سوم مقابل ذوب آهن در ورزشگاه ملت به پیروزی رسید. شاگردان فرزاد کوهیار در کوارتر سوم برتری ۱۰ امتیازی به دست آوردند تا پیش از پایان بازی مهران حاتمی و شاگردانش زانو بزنند. با این نتیجه پتروشیمی همچنان جایگاه خود در رده دوم را تثبیت کرد و ذوب‌آهن با قبول شکستی دیگر بیشتر باید به فکر بقا در لیگ باشد تا حضور در پلی‌اف.

نفت آبادان نیز که میزبان تیم قعر جدولی نیروی زمینی تهران بود، با یک بازی برتر و به لطف ۲۷ امتیاز و ۱۳ ریباند محمد خالقی فر پیروز شد. نفتی‌ها همچنان یکی از مدعیان اصلی حضور در پلی اف هستند و نیروی زمینی گزینه اصلی سقوط به دسته پایین‌تر لیگ برتر.

آسمان خراش‌های صدرنشین لیگ که مهمان رعد پدافند هوایی شهرکرد بودند، بدون مشکل و با درخشش نوید رضایی‌فر به پیروزی شیرین دست یافتند. درخشش ابراهیم بیگی دردی از شهرکردی‌ها دوا نکرد تا شاگردان مهران شاهین‌طبع مقتدرانه بر صدر جدول تکیه زنند.

دیگر بازی هفته در قم برگزار شد و شیمیدر با درخشش محمد جمشیدی از سد توفارقان آذرشهر گذشت‌. شیمیدر با این پیروزی جایگاه خود را در بین تیم‌های بالانشین جدول حفظ و امیدوار به حضور در پلی‌اف شد.

مهرام تهران که از شورا و شهرداری قزوین میزبانی می‌کرد توانست با درخشش دو مهره ارزشمند خود یعنی ارسلان کاظمی و صمد نیکخواه بهرامی پیروز شود و به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

دیدار دو شگفتی‌ساز رقابت‌های لیگ بین آویژه صنعت پارسا مشهد و شهرداری بندرعباس با برتری مشهدی‌ها به پایان رسید.

نتایج هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

پالایش نفت آبادان ۹۷ – نیرویی زمینی ۵۴

شورا و شهرداری قزوین ۷۶ – مهرام تهران ۸۹

آویژه صنعت پارسا مشهد ۹۲ – شهرداری بندرعباس ۷۴

رعد پدافند هوایی شهرکرد ۶۰ – شهرداری گرگان ۷۸

شیمیدر قم ۸۵ – توفارقان آذر شهر ۷۵

ذوب آهن اصفهان ۶۷ – پتروشیمی بندر امام ۷۸

بازی‌ تیم‌های اکسون تهران و صنعت مس کرمان که با توجه به میزبانی اکسون در دور رفت قرار بود این بار در کرمان برگزار شود به دلیل برگزاری مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی به تعویق افتاد.

کد خبر 405068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.