شگفتی‌سازی و پاز و خانه بسکتبال فارس

هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز با شگفتی سازی تیم پاز و خانه بسکتبال فارس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نهم ایگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنج شنبه ۱۹ دی ماه با برگزاری شش بازی در گروه‌های اول و دوم به پایان رسید و تغییری در صدر جدول رخ نداد، اما پیروزی پاز برابر سپهرداد و دومین برد پی در پی خانه بسکتبال فارس اتفاقات شگفت آور این هفته بود.

در یکی از بازی‌های گروه یک در تهران، پاز در حالی به دیدار سپهرداد رفت که سپهرداد هفته گذشته با شکست نامی نو اصفهان نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، اما سپهرداد در بازی با پاز حریف مقتدری نبود و در نهایت ۸۶ بر ۷۹ مغلوب پاز شد.پیروزی پاز، در سه دقیقه ی پایانی شوکی بزرگ برای سپهرداد بود. این تیم با این شکست همچنان در رتبه سوم جدول گروه یک باقی
‌ماند.

تیم صدر جدولی بانوان شهر گرگان با هدایت نیکا بیک لیکلی ۸۳ بر ۴۸ برابر تیم انتهای جدولی گاز تهران به برتری رسید.

در اصفهان نامی نو ۷۸ بر ۵۵ از سد شکلی تهران عبور کرد و پس از ۲ شکست متوالی طعم برد را چشید.

در این بازی نامی نو با وجود شروع خوب، در کوارتر دوم بازنده میدان را ترک کرد، اما در نیمه دوم جبران مافات کرد و به هدفش رسید. معصومه اسماعیل زاده با ۲۵ امتیاز، ۱۰ ریباند، دو پاس گل، سه توپ ربایی و دو بلاک شات ضمن ثبت دبل دبل، برترین بازیکن میدان بود. نامی نو در جایگاه دوم گروه اول قرار دارد.

از گروه دوم و در بندر عباس، تیم صدرنشین گروه بهمن ۹۱ بر ۴۷ برابر خانه بسکتبال هرمزگان به پیروزی رسید. بهمن ۳۳ پوئن را به تنهایی در کوارتر چهارم به دست آورد. در این بازی چهار بازیکن گروه بهمن دبل دبل کردند.

در مشهد، تیم پالایش نفت آبادان ۸۱ بر ۶۳ از سد تیم آویژه صنعت پارسای مشهد گذشت. مشهدی‌ها کوارترهای دوم و چهارم را جسورانه از نفت بردند، اما این برای شگفتی سازی کافی نبود و با شکست در خانه بازی را به‌ پایان رساندند.

در شیراز دومین شگفتی هفته رقم خورد و تیم خانه بسکتبال فارس با پیروزی ۷۴ بر ۵۸ بر خانه بسکتبال کردستان نشان داد که پیروزی هفته گذشته‌اش در مشهد اتفاقی نبوده و نسبت به ابتدای فصل متحول شده است.

جدول گروه الف:

۱-بانوان شهر گرگان

۲-نامی نو اصفهان

۳-آسمان سترگ سپهرداد

۴-پاز تهران

۵-شکلی تهران

۶-ستاد شرکت ملی گاز تهران

جدول گروه ب:

۱-گروه بهمن تهران

۲-بانوان پالایش نفت آبادان

۳-خانه بسکتبال هرمزگان

۴-بانوان خانه بسکتبال کردستان

۵-بانوان آویژه صنعت پارسا مشهد

۶- خانه بسکتبال فارس

کد خبر 405062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.