تیم ملی والیبال ایران صدر نشینی را حفظ کرد

ایران موفق شد در سومین بازی گروهی خود چین را از پیش رو بردارد و صدرنشین گروه باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی ایران در سومین بازی رقابت‌های انتخابی المپیک ساعت ۱۵و ۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه_ ۱۹ دی ماه، به مصاف چین رفت که در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

ست نخست، ۲۵ بر ۲۲ به نفع ایران

به دلیل حساسیت و دشواری دراین بازی کولاکوویچ مربی تیم ملی ایران برعکس بازی با قزاقستان تیم اصلی را به میدان فرستاد. هر دو تیم تا امتیاز ۱۴ پایاپای پیش رفتند و اجازه برتری به یکدیگر ندادند. بعد از وقت استراحت فنی دوم ایران از چین چند امتیاز فاصله گرفت و و نتیجه را ۱۵ بر ۱۸ به نفع خود کرد. بازیکنان چین برای جبران امتیاز تلاش کردند، اما فایده‌ای نداشت و ایران این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

ست دوم، ۲۵ بر ۲۰ به نفع ایران

نخستین امتیاز را تیم چین به دست آورد، اما با خراب کردن سرویس یک امتیاز را به ایران هدیه کرد. چین دو امتیاز با ایران فاصله ایجاد کرد تا اینکه میلاد عبادی پور بایک آبشار زیبا و دریافت پوریا فیاضی بازی را به تساوی پنج بر پنج کشاند. 

چین از بازیکنان قد بلند خود به خوبی بهره می‌برد و با آبشارهای هدفمند پیش افتاد. وقت استراحت فنی اول هشت بر پنج به نفع چین شد که بعد از آن ایران موفق شد اختلاف امتیاز را کم کند تا در نهایت دو تیم در امتیاز ۱۱ به تساوی رسیدند. با امتیاز ۱۵ بر ۱۶ چین وقت استراحت دوم را هم به نام خود ثبت کرد. بعد از وقت استراحت دوم باز همه چیز پایاپای پیش رفت، اما ایران در توپ گیری عملکرد بهتری نشان داد و ۱۹ بر ۱۷ پیش افتاد. در نهایت این ست هم ۲۵ بر ۲۰ به نفع ایران به پایان رسید.

ست سوم، ۲۵ بر ۲۱ به نفع ایران

در این ست تیم‌ها تا امتیاز هفت پایاپای پیش رفتند و این بار ایران زودتر از چین وقت استراحت فنی اول را گرفت. هر دو تیم اجازه ندادند که امتیازی بسوزد برای همین نزدیک به هم پیش رفتند. ایران بازهم موفق شد با توپ گیری و سرویس بهتر با نتیجه ۱۴ بر ۹ پیش بیفتند. وقت استراحت فنی دوم را هم ایران با شش امتیاز اختلاف گرفت. تیم چین برای امتیازگیری تلاش کرد و موفق  شد اختلاف امتیاز را کم کند و ادامه بازی را با نتیجه  ۲۲ بر ۱۷ به نفع ایران پیگیری کند؛ در آخر این بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران به پایان رسید. 

لازم به ذکر است که فردا تیم‌ها استراحت خواهند کرد و ازشنبه ادامه بازی‌ها پیگیری خواهد شد.

کد خبر 405059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.