بلاتکلیفی خط ریلی اصفهان – تهران/بودجه آبرسانی به نطنز تامین نشد

نماینده نطنز در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: بودجه خط ریلی اصفهان - تهران تامین نشده است.

حسین میرزائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با انتقاد از میزان آلایندگی در کلانشهر اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان رتبه اول آلایندگی زیست‌محیطی در کشور است و لازم است دولت تدابیر لازم را جهت رفع این آلایندگی‌ها انجام دهد.

وی در خصوص عملیات ریلی قطار اصفهان تهران، تصریح کرد:  سال‌های متمادی است که عملیات خط ریلی اصفهان - تهران شروع شده اما متاسفانه با گذشت این سالها تنها ۱۰ درصد عملیات آن انجام گرفته است.

نماینده نطنز در شورای اسلامی استان اصفهان، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود در انجام مراحل تکمیل تسریع شود چراکه این خط ریلی به طول ۴۵۰ کیلومتر فاصله اصفهان به تهران را به کمتر از یک ساعت و نیم کاهش می‌دهد.

وی با درخواست از توجه بیشتر به شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد:  انتظار داریم سازمان حمل ونقل شهری و دولت نسبت به تامین کسری بودجه حمل ونقل کلانشهرها اقدامات لازم را انجام دهد چرا که مشکلات این حوزه در شهرهای استان کم نیست.

میرزائیان با انتقاد از تامین نشدن بودجه آبرسانی به شهرستان نطنز گفت: شهرستان نطنز با داشتن مردمانی انقلابی، متدین و ولایت‌مدار متاسفانه بودجه لازم برای تکمیل پروژه آبرسانی به این شهرستان‌ توسط وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین نشده است.

کد خبر 405045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.