واکنش تابش به سرمربی گری قلعه نویی در تیم ملی: فعلا نظری ندارم!

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: این موضوع که با هیئت مدیره به مشکل خورده ام، خیالبافی و شایعه است، هیچ مشکلی با هیئت مدیره باشگاه سپاهان وجود ندارد.

مسعودتابش درگفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد اسم امیر قلعه نویی و احتمال حضورش بر روی نیمکت تیم ملی، اظهار کرد: در رابطه با این موضوع با ما صحبتی انجام نشده و باید نظر قلعه نویی را در این باره پرسید.

وی ادامه داد: قعله نویی در این باره با من صحبتی انجام نداده است، ایشان با باشگاه سپاهان قرار داد دارد و فقط در باره این موضوع شنیده ایم و اکنون نظری در این مورد ندارم.

زهی خیال باطل

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به سوال اینکه آیا با هیئت مدیره باشگاه به مشکل برخورده اید؟ پاسخ داد: این موضوعات خیالبافی و شایعه است، هیچ مشکلی با هیئت مدیره باشگاه سپاهان وجود ندارد، ما در هیئت مدیره مشکلی نداریم و هماهنگ هستیم. از شنیدن برخی شایعات تعجب می‌کنم و علت آن را نمی‌دانم این صحبت ها توهماتی است که عده ای می‌زنند و باید به آن ها گفت زهی خیال باطل!

تابش در رابطه با بازی های تدارکاتی تیم سپاهان اضافه کرد: بازی های تدارکاتی خارجی از کشور همه تیم ها لغو شد، تراکتور باشگاه خصوصی است و همه چیز در اختیار خودشان است، اما باشگاه سپاهان روند متفاوتی دارد. بازی های تیم های دیگر نیز لغو شد.

در حال رایزنی برای جذب بازیکن هستیم

وی با بیان اینکه باشگاه در حال رایزنی برای جذب بازیکنان دیگر هستیم افزود: قلعه نویی نیز در صحبتی که انجام داد نیز بیان کرد که از بازیکنان خارجی تیم راضی هستیم، پاتوسی را مد نظر داشتیم. تیم ما در صورتی می‌توند یک بازیکن آفرقایی را به تیم اضافه کند که یکی از بازیکنان خارجی تیم را حذف کنیم این جز قوانین است.

مدیر عامل باشگاه سپاهان ادامه داد: سرمربی تیم گفته است که به هر سه بازیکن خارجی احتیاج داریم، با نظر کادر فنی بازیکن مد نظر را به کار می‌گیریم و اگر غیر از قوانین کاری انجام دهیم محروم می‌شویم.

تابش افزود: با پاتوسی و باشگاهش صحبت هایی را انجام دادیم اما منع قانونی برای جذب بازیکن خارجی داشتیم و نتوانستیم این بازیکن را به تیم اضافه کنیم. در سپاهان جایی برای بازیکن خارجی وجود نداشت.

وی در رابطه با بازیکنانی که مد نظر تیم است گفت: خرید بازیکنان با نظر کادر فنی انجام می‌شود اما بازیکنانی که مد نظر داریم در خط حمله و میانی بازی می‌کنند. اکنون در حال رایزنی هستیم تا به بازیکن مد نظر خود برسیم. اکنون می‌توانیم یک بازیکن آسیایی و اقیانوسیه ای به تیم اضافه کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: برای جذب بازیکنان خوب در تلاش هستیم و با مشاهده فیلم و تماس هایی که انجام می‌شود بازیکنان مناسب آسیایی را به تیم اضافه خواهیم کرد. در نقل‌وانتقالات قبلی بهترین گزینه ها را وارد تیم کردیم اکنون نیز در تلاشیم بهترین مهره هارا اضافه کنیم.

وضعیت چمن نقش جهان بهتر شده است

تابش با بیان اینکه در نیم فصل دوم یکی از شانس های قهرمانی هستیم افزود: اکنون وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان بهتر شده است، دستگاه های لازم خریداری شده است اما به دلیل تحریم ها هنوز به دست ما نرسیده است، اکنون وضعیت بهتر شده است و قلعه نویی نیز تایید کرده است که وضعیت چمن بهتر شده است. فردا نیز بازهم زمین تست خواهد شد و  روز به روز اقدامات ویژه بر روی آن انجام می‌شود تا وضعیت بهتر شود.

وی اضافه کرد: زمانی که یک بازیکن فسخ قراردادی که سازمان لیگ نیز تایید کرده است را بر روی میز من می‌گذارد به این معنا است که این بازیکن با هیچ تیم دیگری قرار داد ندارد. بازیکنی عضو باشگاهی باشد آن زمان مکاتبه انجام خواهیم کرد.

کد خبر 405041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.