خانه زنی در آبادان تیرباران شد

تیرباران خانه یک زن در آبادان، افزایش تعداد جانباختگان مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، علت اصلی واژگونی اتوبوس تهران در سواد کوه و جزئیات دستگیری ضاربان هانی کرده را در بسته خبری اجتماعی امروز ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ آبادان در ساعت یک بامداد چهارشنبه ۱۸دی ماه مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی به سمت خانه یک زن در منطقه بهار ۹ آبادان مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که چند تیر به سمت خانه یک زن در منطقه بهار ۹ شلیک شده است.

یکی از اهالی این منطقه در گفت و گو با خبرگزاری رکنا گفت : ساعت یک بامداد بود که جلوی در منزل مان ایستاده بودم . ۲ فرد موتورسوار را با صورت پوشیده مشاهده کردم که با کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت خانه یکی از همسایه هایمان که یک خانم است کردند.

من بلافاصله به داخل خانه آمدم تا آسیبی به من وارد نشود. این فرد گفت : برای چندمین بار است که به سمت خانه این زن افراد مسلح تیراندازی می کنند که به نظر می رسد به دلیل مشکلات و خصومت شخصی این تیراندازی ها رخ می دهد و البته موضوع توسط پلیس در دست بررسی است.

گفتنی است سال گذشته نیز افراد مسلح به خانه یک ورزشکار تیراندازی کردند و از محل گریختند.

شمار جان باختگان حادثه تشییع پیکر شهید سلیمانی به ۶۰ نفر رسید

رئیس اورژانس کرمان گفت: از سه نفری که در ICU بستری بودند متاسفانه یک دختر خانم که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سید الشهدای کرمان بستری بود، فوت کردند و تعداد جانباختگان حادثه تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان به ۶۰ نفر رسید.

اورژانس کرمان: شمار جان باختگان حادثه تشییع پیکر شهید سلیمانی به ۶۰ نفر رسید.

بارش برف در جاده‌های ۱۲ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای ۱۲ استان کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی هم اکنون در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، البرز، تهران، قزوین و کهگیلویه و بویراحمد برف در حال بارش است.

وی ادامه داد: همچنین در محور پیرانشهر-سردشت در استان آذربایجان غربی، مریوان-سقز در استان کردستان، سلفچگان-قم در استان قم، اسالم-خلخال در استان گیلان و ارتفاعات محورهای هراز و کندوان در استان مازندران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رحمانی ادامه داد: اکثر محورهای استانهای بوشهر و گیلان و نیز محور کناره در استان مازندران و محورهای قم-تهران و قم-کاشان در استان قم بارانی است.

وی در مورد تردد با زنجیر چرخ نیز گفت: رانندگان برای تردد در محور اسالم-خلخال و محور پیرانشهر-سردشت حتما باید زنجیر چرخ داشته باشند.

علت واژگونی اتوبوس درجاده سوادکوه، نقص فنی اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان مازندران، علت واژگونی اتوبوس که بامداد امروز پنجشنبه نوزدهم دی ماه در جاده سوادکوه رخ داد، نقص فنی اعلام کرد.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: بررسی کارشناسان، نشان می دهد که علت وقوع این حادثه مرگبار بروز نقص فنی در ترمز خودرو بوده است.

وی با بیان این که این حادثه در منطقه دوآب سوادکوه در شیب تند جاده رخ داده است، اضافه کرد: طبق اعلام اورژانس تاکنون ۱۹ نفر از سرنشینان این اتوبوس جان باختند.

فرمانده پلیس راه مازندران مبدا حرکت اتوبوس را تهران و مقصد آن را گنبد اعلام کرد و ادامه داد: این سانحه حدود ساعت سه بامداد امروز رخ داده است.

وی ادامه داد : ۲۴ نفر از مصدومان این حادثه نیز به مراکز درمانی زیراب ، ساری و قائمشهر منتقل شدند.

ضاربان هانی کُرده دستگیر شدند

ضاربان هانی کُرده دستگیر شدندرئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ضاربان هانی کُرده در غرب تهران خبر داد.

در این ارتباط سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار کرد: ۲ گروه از اراذل و اوباش عامل کُری خوانی در فضای مجازی که موجب رعب و وحشت شهروندان تهرانی و مردم در نقاط مختلف کشور بودند، در خیابان وحدت اسلامی دستگیر شدند.

سرهنگ راستی با بیان اینکه این افراد دارای سابقه ۸ تا ۱۰ فقره زندان هستند، گفت: در ارتباط با کُری خوانی ۷ نفر دستگیر شدند که ۵ نفر از آن‌ها بازداشت موقت و ۲ نفر دیگر به زندان منتقل شدند.

وی ادامه داد: بر اثر ضرب و شتم این ۲ گروه اراذل و اوباش در سال ۹۶ در یک قهوه خانه در غرب تهران، ۲ انگشت یکی از افراد قطع شد که همراهان فرد حادثه دیده برای تلافی سوار بر ۳ دستگاه موتورسیکلت ۲ ترکه ( در مجموع ۶ نفر) به سراغ گروه مقابل رفته و با یکدیگر درگیر می‌شوند که فیلم این درگیری در فضای مجازی منتشر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: پلیس عملیات اطلاعاتی خود را در این زمینه آغاز کرد و به دنبال آن ۷ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ راستی تصریح کرد: فردی که به بارگذاری فیلم‌ها در فضای مجازی اقدام می‌کرد مقیم خارج از کشور بود که مشخص شد وی به هنگام درگیری با ضارب اصلی در ارتباط بوده و نوع ارتباطات آن‌ها نیز در اختیار پلیس است.

وی با بیان اینکه این افراد در زمان دستگیری در مخفیگاه خود بودند، افزود: برای شناسایی این افراد نیازمند اطلاعات دقیق بودیم تا فردی بی‌گناه دستگیر نشود، لذا عملیات پلیسی در چند مرحله صورت گرفت که در همان ۴۸ ساعت ابتدایی ۲ نفر اصلی دستگیر شدند.

کد خبر 405035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.