پیش بینی برف و کولاک در غرب و جنوب استان اصفهان تا یکشنبه

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارش زا در استان تا روز یکشنبه، گفت: کولاک برف، بارش های پراکنده و مه آلودگی در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان پیش بینی می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه ناپایدار بارش زا از امروز تا اوایل روز یکشنبه در غرب استان و به تدریج در بسیاری از مناطق به ویژه شرق و جنوب استان اصفهان فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: وضعیت جوی استان به ویژه مناطق غربی و جنوبی در این مدت به صورت کولاک برف، بارش پراکنده، مه آلودگی، کاهش دید و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان افزود: بارش برف و باران مناطق شرقی و جنوبی استان را نیز در روزهای جمعه و شنبه فرا می گیرد.

عزتیان با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش ها از فریدونشهر و سمیرم به ترتیب با شش و پنج سانتی متر ارتفاع برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بیشینه دما در بسیاری از مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده چهار درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بویین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان و خوروبیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

عزتیان افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به یک درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

کد خبر 405019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.