مناسب‌ترین رنگ‌ها برای فصل زمستان را بشناسید

معمولاً به دلیل شرایط جوی و آب و هوایی، در هر فصل یک سری از رنگ‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. زمستان هم از این قاعده مستثنی نیست و رنگ‌های خاصی در این فصل هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در انتخاب رنگ لباس نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که باید به رنگ پوست و موی خود نیز دقت کنید تا بیشترین هارمونی و هماهنگی را با هم داشته باشند. در ادامه به برخی از مناسب ترین رنگ‌ها برای فصل زمستان اشاره می‌کنیم.

مشکی و خاکستری

مشکی و خاکستری رنگ‌های خنثی ایی هستند که به خوبی با رنگ‌های دیگر سِت می‌شوند و بیش از سایر رنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند این دو رنگ برای انواع رنگ پوست مناسب هستند.

قرمز

قرمز رنگ دیگری است که به وفور در فصل تابستان استفاده می‌شود و در فصل زمستان هم همان ارزش را دارد. این رنگ برای افرادی که پوست روشن دارند بسیار مناسب است. ترکیب قرمز به همراه پوست روشن بسیار زیبا است. افرادی که پ.ست تیره دارند بهتر است از قرمز تیره یا همان جگری استفاده کنند.

شتری

یکی از رنگ‌هایی که همواره در لباس‌های زمستانی استفاده شده و در سال‌های اخیر در دنیای مد و فشن تبدیل به ترند شده، رنگ شتری است. کیف، بوت، پالتو و شال شتری در زمستان جلوه خاصی به استایل شما می‌بخشند.

بنفش

به افرادی که دارای پوست وموی روشن هستند، استفاده از رنگ بنفش در فصل زمستان به شدت توصیه می‌شود. هر چه بنفش تیره‌تر باشد هارمونی آن با رنگ پوست این افراد بیشتر است.

آبی سرامیکی

این رنگ از سوی شرکت پنتون با طراوت تر از آبی دریایی نامیده شده است و جزو آبی‌های اسرار آمیزی است که با رنگ‌های دیگر به خوبی سِت می‌شوند. این رنگ برای لباس‌های جین و کتان در فصل زمستان بسیار مناسب است.

زیتونی گرم

این رنگ بیشتر سبز زرد به نظر می‌رسد و یکی از بهترین و زیباترین رنگ‌های پاییزی است و در بسیاری از مجموعه‌های پاییز و زمستان طراحان مشهور استفاده شده است. این رنگ با زرد، سبز، قهوه‌ای، ارغوانی و مشکی به خوبی سِت می‌شوند.

خردلی

خردلی از جمله رنگ‌های گرم است که آرامش خوبی را از خود ساطع می‌کند. بهتر است بدانید که با استفاده از این رنگ در پوشش خود، می‌توانید بر روی دیگران تاثیرگذار باشید.

کد خبر 405016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.