دلیل غیبت کاپیتان استقلال در تمرینات چیست؟

غیبت دوباره وریا غفوری در تمرین روز گذشته استقلال این شائبه را به وجود آورد که سطح دلخوری‌ها بین کاپیتان اول تیم استقلال و باشگاه بیش از چیزی است که تصور می‌شود.

به گزارش ایمنا، دامن زدن طرفداران در فضای مجازی به این قهر و سکوت بی‌وقت بازیکن سنندجی استقلال که هیچ توضیحی درباره چرایی غیبتش در تمرینات به رسانه‌ها نمی‌داد، همه و همه موجب شد تا نگرانی بابت بروز مشکلی بزرگ بین باشگاه و یکی از نفرات اصلی تیم ماجرایی تازه را برای استقلال رقم بزند.

روز گذشته و به منظور پیگیری چرایی غیبت مجدد وریا غفوری در تمرینات تیم با یک مقام آگاه در باشگاه استقلال حرف زدیم که اسمش نزد روزنامه محفوظ است. این فرد مطلع درباره موضوع قهر وریا غفوری گفت: «وریا غفوری پول فصل هجدهمش را به طور تمام و کمال دریافت کرده و هیچ طلبی بابت فصل قبل ندارد. او در فصل جاری هم باید مانند سایر نفرات ۴۰ درصد از قراردادش را دریافت می‌کرد که با یک اختلاف جزئی آن مبلغ را هم به حسابش واریز کرده‌ایم. آن اختلاف جزئی را هم به زودی به حساب او می‌ریزیم».

این فرد نزدیک به خلیل زاده (سرپرست باشگاه استقلال) درباره علت ناراحتی وریا گفت: «آقای غفوری بابت طلبی که از فصل هفدهم از باشگاه دارد دلخوری دارد و می‌گوید چرا پول دو سال قبلش را نگرفته است. در این باره با او صحبت کردیم و با شرح وضعیت فعلی باشگاه و پرداختی‌های سنگینی که طی این دو، سه روز به همه اعضای تیم داشتیم به آقای غفوری قول داده شد باشگاه به تعهداتش عمل کرده و در اولین فرصت پول او را بپردازد. گر چه باشگاه هم محدودیت‌هایی دارد ولی این موضوع قابل حل است».

از نزدیکان به مسئولان باشگاه هم شنیدیم که وریا به احتمال زیاد از امروز با قدرت در تمرینات استقلال شرکت می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر 405011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.