نامگذاری بلوار جدید شهر زاینده‌رود به نام "شهید قاسم سلیمانی"

شهردار زاینده‌رود از نامگذاری بلوار جدیدالاحداث این شهر به نام "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" خبر داد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لنجان با بیان اینکه با شهادت "سپهبد حاج قاسم سلیمانی" روح تازه‌ای در کالبد ملت ایران و مردم آزادی خواه جهان دمیده شد، اظهار کرد: حرکت تروریستی، ناجوانمرادنه و جنایتکارانه ارتش تروریستی آمریکا سبب شد بار دیگر ملت ایران شاهد نمود خوی استکباری سردمداران این کشور و همپیمانان آن باشند.

وی با بیان اینکه شهادت "سپهبد حاج قاسم سلیمانی" ملت ایران را بیش از پیش متحد کرد، افزود: شهادت این شهید بزرگوار همچون زمان حیات ایشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پر برکت و تاثیرگذار بود از این رو شهرداری زاینده رود نیز تلاش کرد وظیفه خود را در زنده نگهداشتن یاد و خاطره وی انجام دهد.

شهردار زاینده رود با بیان اینکه گذرهای این شهر به نام ۸۷ شهید این شهر نامگذاری شده است، افزود: با پیشنهاد شهرداری و موافقت اعضای شورای شهر زاینده‌رود، بلوار جدیدالاحداث این شهر از میدان شهدا به سمت بلوار شهر باغشاد به نام "سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی" نامگذاری شد.

توکلی تصریح کرد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی همواره نگاه ویژه‌ای به شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آنان داشتند از این رو با هدف پاسداشت و ادای احترام به این خانواده‌ها در این شهر، تابلوی بلوار "شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی" با حضور خانواده شهدای مدافع حرم "مسلم خیزآب" و "پویا ایزدی" رونمایی شد.

وی با بیان اینکه نامگذاری معابر شهر با نام شهدا باعث هویت بخشی به کالبد شهر خواهد شد، خاطرنشان کرد: این اقدام در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعد موثر است.

کد خبر 405010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.