تشکیل کمیته استقبال از بهار در سازمان ساماندهی مشاغل شهری

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری، از تشکیل کمیته‌ تخصصی استقبال از بهار ۹۸ در این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، بابک ربیعی با بیان اینکه نوروز نماد حیات مجدد، هم‌بستگی و زدودن کدورت‌ها و ارمغان زیبای بهار است، اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری یکی از ارگان‌های مهم و فعال در ساماندهی و ارتقای خدمات شهری به خصوص در این ایام است به همین دلیل برای ارتقای سطح فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، و همچنین برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات لازم در جهت ساماندهی مسایل شهری در پایان سال، کمیته تخصصی استقبال از بهار و نوروز ۹۸ با حضور معاونان و مدیران سازمان تشکیل شده است.

وی با تاکید بر هم‌افزایی و ارتباط موثر بین بخش‌های مختلف این کمیته در آماده سازی هرچه بهتر سازمان برای استقبال از بهار و نوروز ۹۸، خاطرنشان کرد: از جمله اهداف مهم تشکیل این کمیته تکمیل پروژه‌های عمرانی در حال اجرا، زیباسازی و بهسازی بازارچه‌ها سطح شهر، برپایی سوغات سرا در جهت ایجاد نشاط و شادابی شهروندان و میهمانان در ایام نوروز ۹۸ است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری با بیان اینکه هدف جلب رضایت شهروندان است، افزود: جلسات هماهنگی برگزار خواهد شد و اقدامات لازم به منظور استقبال هرچه بهتر از بهار ۹۸ صورت گرفته می‌شود.

ربیعی ادامه داد: هنرمندان، صاحب نظران و صاحبان ایده  نیز می‌توانند پیشنهادات و طرح‌های خود را در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات مناسب برای نوروز ۹۸ را به اداره ارتباطات ارائه دهند.

کد خبر 404996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.