بهسازی آرامستان "ملا مجدالدین" ساری

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ساری از اجرای طرح‌های عمرانی، بهسازی و تجهیز بخش‌های مختلف آرامستان "ملامجدالدین" این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مصطفی مهربانیان همسطح سازی قطعه‌های سه، پنج و هشت "آرامگاه ملامجدالدین" ساری را از اقدامات عمرانی این سازمان در دو ماه اخیر برشمرد و اظهار کرد: در گام نخست، سه قطعه از آرامستان ملامجدالدین توسط این سازمان همسطح سازی و مقرر شد یک قطعه دیگر از این قطعات توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری عملیاتی و اجرا شود.

وی با بیان اینکه ساخت غسالخانه مجهز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد، ادامه داد: بنا داریم بر اساس تاکیدات شهردار ساری، غسالخانه‌ای مجهز در محل بهشت رضای ساری نیز احداث کنیم.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ساری اضافه کرد: با کمک خیّران و برای حمل زائران به اماکن مقدس و زیارتی، دو دستگاه خودروی زائربَر به آرامستان شهرداری افزوده شده است.

مهربانیان گفت: ساخت سقاخانه، بازسازی درب ورودی آرامگاه، نصب دستگاه گلاب‌پاش در سردرب ورودی آرامگاه، کاشت ۲۰۰ اصله نهال نارنج و افتتاح سالن اجتماعات برای برگزاری مراسمات از اقدامات این سازمان در دو ماه اخیر بوده است.

وی تصریح کرد: نصب تصفیه هوا در غسالخانه و امور متوفیات، خرید ۵۰۰ عدد صندلی برای مراسمات، تجهیز و بازسازی اتاق متوفیات و ساماندهی کابل‌های برق از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

کد خبر 404989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.