تابلوهای تبلیغاتی اردبیل به روش B.O.T واگذار می‌شود

شهردار اردبیل گفت: با تصویب اعضای شورای شهر تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر اردبیل به مدت سه سال و به روش قرارداد ساخت، بهره‌برداری و واگذاری (B.O.T) به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش ایمنا، حمید لطف‌اللهیان، اظهار کرد: بعد از بررسی‌های متعدد و طرح مسائل کارشناسی تصمیم بر این شد تا با همراهی فعالان کانون‌های تبلیغاتی، تابلوهای تبلیغاتی به روش قرارداد ساخت، بهره‌برداری و واگذاری (B.O.T) و به صورت سه ساله به فعالان این حوزه واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: هر چند روش پیشنهادی شهرداری قرارداد احداث، تملک و بهره‌برداری (B.O.O) بود، اما شرایط جدید به نفع شهرداری خواهد بود تا براساس قیمت کارشناسی سالانه ۱۰ درصد به این مبالغ افزوده شود که در پایان سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۰ درصد افزایش قیمت نسبت به سال ۹۸ اعمال خواهد شد.

شهردار اردبیل گفت: شورا و شهرداری تصمیم گرفته تا براساس قوانین و مقررات و قیمت کارشناسی در این حوزه ورود پیدا کند تا هیچگونه ایراد و اشکالی به نحوه فعالیت این مجموعه‌ها وارد نشود.

لطف‌اللهیان به لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر اعمال تخفیف دهه فجر و روزهای پایانی سال ۹۸ برای عموم شهروندان اشاره کرد و افزود: از اول بهمن ماه تا ۲۰ اسفندماه شهرداری برای کلیه عوارض‌ها به غیر از چند مورد استثناء تخفیف ۳۰ تا ۲۰ درصدی را اعمال می‌کند که این اقدام همه ساله به ترغیب و تشویق شهروندان برای پرداخت مطالبات خود و بدهی‌ها به شهرداری منجر می‌شود.

وی عنوان کرد: اعمال این تخفیف فرصتی تشویقی برای شهروندان است تا از فرصت ایام پایانی سال استفاده کرده و حق و حقوق شهرداری را به ویژه عوارض سالانه پرداخت کنند.

شهردار اردبیل ادامه داد: هدف از تهاتر تشویق پیمانکاران و شهروندان است تا ارایه خدمات در سریع‌ترین زمان انجام شود که در تهاتر مبنا حمایت از طرفین برای سهولت کارها و وصول مطالبات است که ما براساس تصمیم شورای شهر در مورد نحوه اعمال این تخفیف‌ها و تقسیط آن اقدام می‌کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 404978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.