مصاف بالانشینان در کردستان

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه با شش دیدار آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوازهم و نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه _۲۰ دی ماه _ از ساعت ۱۰ صبح با برگزاری شش دیدار آغاز می شود.

در حساس ترین بازی نخست نیم فصل دوم وچان کردستان میزبان سپاهان است. وچان کردستان با ۳۰ امتیاز در رده دوم جدول و سپاهان با ۲۳ امتیاز و اختلاف گل بیشتر نسبت به شهرداری سیرجان در رده سوم جدول قرار دارد. وچان کردستان اگر بتواند سپاهان را از پیش رو بردارد در کورس قهرمانی خواهد ماند در غیر این صورت اگر شهرداری بم در این هفته پیروز شود، با شش امتیاز اختلاف صدر نشین خواهد ماند. سپاهان هم برای اینکه رده سوم جدول را از دست ندهد باید مقابل  وچان کردستان پیروز شود تا شهرداری سیرجان جای آن ها را نگیرد.

تیم صدر نشین جدول شهرداری بم رو در روی ملوان بندرانزلی صف آرایی می کند. شهرداری بم با ۳۳ امتیاز صدر نشین و ملوان بندرانزلی با ۱۴ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. طبق آمار شهرداری بم بازی راحتی را پیش رو خواهد داشت.

در دیگر بازی ذوب آهن در اصفهان به مصاف پالایش گاز ایلام خواهد رفت. ذوب آهن با ۱۵ امتیاز در رده ششم و پالایش گاز ایلام با ۱۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. پالایش گاز ایلام اگر در این بازی پیروز نشود جایگاه خود را از دست نمی دهد، اما درصورت برد می تواند برای رده سومی و چهارمی بجنگد. ذوب آهن که در نیم فصل دوم تغییراتی در تیم خود بوجود آورده امید دارد با پیروزی در این بازی جایگاه خودرا در جدول بهتر کند.

برنامه بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است: 

۱_سینا بوشهر _ آذرخش زاگرس شیراز

۲_ملوان بندرانزلی _ شهرداری بم

۳_شهرداری سیرجان _ همیاری ارومیه

۴_ذوب آهن اصفهان _ پالایش گاز ایلام

۵_آویسا خوزستان _ هیئت فوتبال البرز

۶_وچان کردستان _ سپاهان اصفهان

کد خبر 404951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.