نکویی: انقلاب مدیون آیت الله هاشمی است

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: در حال حاضر جای خالی آیت الله هاشمی در جامعه بسیار احساس می شود و یقینا اگر امروز حضور داشت بسیاری از مشکلات جامعه وجود نداشت. درگذشت ایشان ضایعه ای بزرگ برای کشور بود.

سیدعلی نکویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فضائل آیت الله هاشمی اظهار کرد: آیت الله هاشمی جزء چهره هایی است که از روزهای اول نهضت همراه امام (ره) بود و کارنامه درخشانی را  برای خود در پیش از انقلاب در استفاده از فرصت ها و اداره نهضت رقم زد و با پیروزی انقلاب جزو یاران نزدیک امام (ره) محسوب می‌شد.

وی افزود: آیت الله هاشمی در تحلیل و مدیریت مسائل بسیار ماهر بود و با نهایت قدرت و توانمندی کشور را در شرایط اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی اداره می کرد و همچنین در حوادث مجلس و کشور همیشه در راس جریانات سیاسی و مدیریت کشور قرار داشت و با بینش، اطلاعات و اخلاص خود مسائل را تحلیل و دائما با تلاش، انگیزه و با آگاهی کامل نسبت به مسائل انقلاب و جهان، کشور را راهنمایی می کرد. کشور، انقلاب و مردم ایران به آیت الله هاشمی مدیون است.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: در حال حاضر جای خالی آیت الله هاشمی در جامعه بسیار احساس می شود و یقینا اگر حضور داشت بسیاری از مشکلات امروز جامعه ظهور پیدا نمی‌کرد. درگذشت ایشان ضایعه ای بزرگ برای کشور بود و مردم باید راه او را ادامه دهند.

نکویی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی به توهین ها و کم لطفی هایی که در حق او می شد، اهمیت نمی داد و اعتقاد داشت این واکنش ها در جوامع طبیعی است و در برابر بسیاری از این اتهامات سکوت می کرد.

کد خبر 404947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.