انعقاد قرارداد خرید ۵۰۰ اتوبوس در تبریز

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب‌وکار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: قراردادهای اولیه برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین مسعودی ریحان امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اختصاص بودجه به پروژه قطار شهری تبریز اظهار کرد: یک هزار میلیارد تومان در سال ۹۸ برای پروژه قطار شهری اختصاص داده شده که در این بین شهرداری ۵۰ درصد سهم خود را پرداخت کرده است.

وی با اشاره به بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز افزود: محدودیت منابع و تنوع نیازهای شهر سبب شد تا با تصویب برنامه پنج ساله، پس از یک سال کار کارشناسی اولویت‌های بودجه مشخص‌تر شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: در بودجه سال آینده تقویت حمل‌ونقل عمومی مورد توجه بوده که در این زمینه قراردادهای اولیه برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نخستین سال است که بودجه براساس برنامه پنج ساله تدوین نی‌شود، ادامه داد: از عمده اولویت‌های بودجه سال ۹۹ ایجاد فضای سبز، احداث پارک بزرگ و احداث پارک‌های محله‌ای خواهد بود.

مسعودی ریحان  با بیان اینکه در راستای توانمندسازی محلات بافت فرسوده و حاشیه‌نشین گام‌های خوبی برداشته است، خاطرنشان کرد: با همکاری اداره مسکن و شهرسازی ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرک اندیشه برای حاشیه نشینان احداث خواهد شد که تاکنون پیشرفت ۲۰ درصدی داشته است.

کد خبر 404914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.