شهرداری‌ها اعتماد مردم را با ارائه خدمات مطلوب پاسخ دهند

مدیر کل بازرسی استان یزد بر تاثیر کیفی سازی خدمات در شهرداری ها تاکید کرد و گفت: شهرداری با تنوع بالای خدمات جبهه مقدم مراجعات مردمی است و شهرداران باید با خدمات مطلوب شهری این اعتماد و وفاداری مردم را پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین اکبر طالبی در یکصد و پنجمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرها که صبح امروز _چهارشنبه ۱۸ دی ماه_ در یزد برگزار شد ضمن تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به فساد اداری، گفت: پیشرفت‌های خوبی در ابعاد مختلف برای مبارزه با فساد انجام شده، اما در زمینه ریشه کنی فساد اداری باید مسئولان تلاش بیشتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه هنوز در جامعه نگرانی هایی بابت فساد اداری وجود دارد که باید ریشه کن شود، افزود: یکی از راه‌های جلب اعتماد بیشتر مردم مبارزه با فساد و ریشه کنی آن است.

مدیرکل بازرسی استان یزد با اشاره به رشادت‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سردار سلیمانی برای کشور و در جهت رضایت خدا  گام برمی‌داشت و در این راه نیز توانست اعتماد مردم را جلب کند و به چهره‌ای محبوب در بین همگان تبدیل شود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی شهادت سپهبد شهید سلیمانی تاکید کرد: این حادثه پایبندی مردم به نظام را محکم تر کرد و مسئولان باید با خدمات خود این اعتماد مردم را قدر بدانند و تقویت کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین طالبی با تاکید بر تاثیر کیفی سازی خدمات در شهرداری‌ها گفت: شهرداری با تنوع بالای خدمات جبهه مقدم مراجعات مردمی است و شهرداران باید با خدمات خوب شهری این اعتماد و وفاداری مردم را پاسخ دهند.

وی با تاکید بر تقویت نظارت‌ها عنوان کرد: زمانی این نظارت‌ها می‌تواند جوابگو باشد که مسئولان ابتدا نظارت درونی، تقوا و روحیه مردم‌مداری را در خود تقویت کنند.

مدیر کل سازمان بازرسی استان یزد افزود: عنوان‌های مجرمانه سنگین به سادگی و با یک غفلت کوچک ایجاد می شود بنابراین نباید از کوچک‌ترین موارد نیز غافل بود.

وی گفت: قوه قضاییه و سازمان بازرسی با تذکر و آموزش تلاش می‌کند از جرم و فساد جلوگیری کند البته در مواقعی نیز برخورد لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 404910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.