کار دشوار ذوب‌آهن مقابل پتروشیمی/ جنگ پلی‌اف ادامه دارد

در رقابت‌های این هفته لیگ‌ برتر بسکتبال، ذوب‌آهن میزبان پتروشیمی بندرامام است و رقابت‌ بین تیم‌های میان جدول برای حضور در پلی‌اف در مشهد و قم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال کشور امروز _پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه_ با برگزاری شش دیدار دنبال می‌شود. در این هفته ذوب‌آهن میزبان تیم رده دومی پتروشیمی بندرامام است و کار سختی در برابر این تیم خواهد داشت. تقابل مهران حاتمی سرمربی فعلی ذوب‌آهن با شاگردان سابقش که سابقه قهرمانی‌های متوالی در لیگ را با آن‌ها دارد نیز از نکات جالب توجه خواهد بود. ذوب‌آهن که با ۲۲ امتیاز در رده نهم قرار دارد برای حضور در پلی‌اف محکوم به پیروزی در بازی‌های مهم لیگ است.

شهرداری گرگان صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر به شهرکرد خواهد رفت تا در برابر رعد پدافند هوایی صف‌آرایی کند. پدافند هوایی شهرکرد در این دیدار کار سختی در برابر بمب‌افکن‌های گرگانی که با اقتدار بر صدر جدول تکیه زدند دارد.

دو تیم‌ شگفتی‌ساز آویژه صنعت و شهرداری بندرعباس که تیم‌های بزرگی را در این دوره از رقابت‌ها زمینگیر کردند، در مشهد به مصاف هم می‌روند. ‌آویژه صنعت با ۲۶ امتیاز در رده ششم‌ و شهرداری بندرعباس با ۲۲ امتیاز در رده دهم قرار دارند.

در قم، شیمیدر میزبان توفارقان آذرشهر است. توفارقان در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برخلاف شیمیدر بسیار با ثبات‌تر ظاهر شد و به جمع مدعیان حضور در پلی‌اف پیوسته است.

پالایش نفت آبادان و مهرام تهران که با امتیازهای مشابه ۲۸ در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند، در این هفته از رقابت‌ها به ترتیب به مصاف نیروی زمینی تهران و شورا و شهرداری قزوین خواهند رفت‌. اگرچه دو تیم روی کاغذ کار سختی درپیش نخواهد داشت، اما لغزش هر کدام باعث از دست رفتن جایگاه آن تیم خواهد شد.

برنامه بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است: 

پالایش نفت آبادان – نیرویی زمینی

شورا و شهرداری قزوین – مهرام تهران

آویژه صنعت پارسا مشهد – شهرداری بندرعباس

رعد پدافند هوایی شهرکرد – شهرداری گرگان

شیمیدر قم – توفارقان آذر شهر

ذوب آهن اصفهان – پتروشیمی بندر امام

*همه دیدارها ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، بازی های تیم‌های اکسون تهران و صنعت مس کرمان که با توجه به میزبانی اکسونی‌ها در دور رفت قرار بود این بار در کرمان برگزار شود به دلیل برگزاری مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی به تعویق افتاد.

کد خبر 404909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.