نصب بیش از ۲ هزار تابلو نام‌گذاری در معابر و محلات سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب دو هزار و ۵۰۰ تابلو نام‌گذاری محلات و معابر در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر خبر داد.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی با اشاره به نصب تابلو نام‌گذاری محلات و معابر سنندج. اظهار کرد: تابلوهای شناسایی معابر و محلات،  یکی از مهم‌ترین ابزار برای دستیابی به نشانی‌ها  و آدرس محلات است.

شریفی افزود: یکی از مشکلات عمده در سطح محلات و معابر سطح شهر،  وجود تابلو نام‌گذاری و یا وجود تابلوهای فرسوده است.

وی افزود : وجود تابلوهای شناسه معابر شهری، تردد و انتخاب مسیر را برای وسایل نقلیه و عابران تسهیل می‌کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب دو هزار و ۵۰۰ تابلو نام‌گذاری در سطح محلات و معابر سطح شهر در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: یکسان‌سازی، سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر، ساماندهی فضای بصری و ارتقاء کیفیت منظر شهری، از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

شریفی خاطرنشان کرد: آرشیو کامل نام‌گذاری معابر و محلات سطح شهر در کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهیه شده و بر روی نقشه GIS تدوین شده است.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی ریالی برای انجام این طرح و نصب تابلوهای معابر و محلات سطح شهر ۱۰ میلیارد ریال است، اضافه کرد: طراحی تابلوهای موردنظر انجام شده و فراخوان آن نیز جهت انتخاب پیمانکار منتشر شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: پس از انتخاب پیمانکار، عملیات ساخت و نصب تابلو معابر و محلات سطح شهر آغاز خواهد شد.

کد خبر 404898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.