بورس امروز ۱۸ دی همچنان منفی؛ چیرگی هیجانات بر بازار

شاخص کل بورس و دیگر شاخص های آن در پی رخدادهای اخیر امروز نیز به روند کاهشی اخیر خود ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز _چهارشنبه ۱۸ دی ماه_ در ادامه روند کاهشی روزهای اخیر، ۵۰۳۵ واحد دیگر نیز کاهش یافت و به ۳۵۳ هزار و ۸۰۷ واحد رسید.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس نیز می توان به کاهش ۱۴۲۶ واحدی شاخص کل هم وزن، ۱۳۴۶ واحدی شاخص قیمت، ۲۶۷۶ واحدی شاخص بازار اول، ۱۰ هزار و ۱۶۴ واحدی شاخص بازار دوم، ۴۴۹۷ واحدی شاخص صنعت، ۲۰۲ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و کاهش ۱۹۵ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

حجم معاملات امروز بورس تهران به ۵۱۵۳ میلیون سهم طی ۲۲۵ هزار و ۲۰۱ معامله رسید و به ارزش بالغ بر ۲۰ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۱۸۸ میلیون ریال شد. ارزش بازار بورس نیز با کاهش قابل توجه به ۱۲ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال رسید و مجددا در کانال ۱۲ میلیون میلیارد ریال جای گرفت. لازم به ذکر است در کمتر از یک ماه گذشته ارزش این بازار به کانال ۱۴ میلیون میلیارد ریال رسیده بود.

در این میان با توجه به محدودیت دو درصدی نوسانات بورس که صبح امروز با تصویب شورای عالی بورس انجام گرفت، نمادهای "وبهمن"، "نبروج" و "خپویش" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "سیمرغ"، "غاذر" و "حفارس" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 404892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.