آسفالت بیش از ۳۰۷ هزار مترمربع از معابر و محلات در سال‌جاری

شهردار سنندج گفت: با ۴۴ هزار و ۶۰۸ تن آسفالت، بیش از ۳۰۷ هزار مترمربع از معابر و محلات سنندج در سال جاری آسفالت و بهسازی شد.

به گزارش ایمنا، حشمت الله صیدی با اشاره به آمار بهسازی محلات، اظهار کرد: متاسفانه افزایش  قیمت قیر، شهرداری‌ها را با مشکل جدی در راستای بهسازی معابر مواجه کرد.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته هیچ‌گونه وجهی تحت عنوان خودیاری جهت آسفالت معابر از شهروندان اخذ نشد و تمام توان خود را صرف انجام تعهدات سال های ۹۲ تا ۹۶ کردیم.

صیدی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با ۴۴ هزار و ۶۰۸ تن آسفالت، ۳۰۷ هزار مترمربع از معابر و محلات سطح شهر آسفالت و بهسازی شد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: بیش از ۱۴۲ هزار مترمربع از آسفالت انجام شده با تناژ  ۲۴ هزار و ۲۷۷ تن صرف بهسازی پروژه‌های عمرانی شده است.

وی گفت: بیش از ۱۶۵ هزار مترمربع از محلات و معابر سطح شهر هم با ۲۰ هزار و ۳۳۱ تن آسفالت در سالجاری بهسازی شد.

صیدی تصریح کرد: با هدف پر کردن تَرک‌ها و فضاهای خالی سطحی، جلوگیری از گسترش بیشتر خرابی‌ها و افزایش دوام و طول عمر آسفالت امسال عملیات درزگیری بیش از ۲۶ هزار متر از خیابان اصلی سطح شهر در سالجاری انجام شد.

شهردار سنندج اضافه کرد: آسفالت پروژه بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر به متراژ ۱۴ هزار و ۶۰۰ مترمربع در دو لایه، آسفالت تقاطع غیرهمسطح بلوار توحید و اتصال بلوار کردستان به ساحلی به متراژ  ۳۸ هزار و ۴۱۷ مترمربع و میدان ورودی ننله به سطح ۱۰ هزار مترمربع در دو لایه، از جمله پروژه‌های عمرانی است که در سالجاری آسفالت و بهسازی شد.

کد خبر 404889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.