احداث ۲ ایستگاه آتش‌نشانی در سمنان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی این شهر به منظور ارتقای خدمات‌رسانی در مواقع بروز حادثه در دست ساخت است.

به گزارش ایمنا، سعید اسمعیل‌پور اظهار کرد: یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در دست ساخت در میدان کشاورز نزدیک به شهرک غرب سمنان واقع شده که تا دهه فجر امسال به‌بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر  از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در مسکن مهر سمنان در حال ساخت است که پیشرفت خوبی دارد و تا سال آینده به ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر سمنان اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ادامه داد: اکنون چهار ایستگاه آتش‌نشانی در شهر سمنان و یک ایستگاه در شهرک صنعتی بزرگ این شهر ارایه خدمت می‌کند.

اسمعیل‌پور یادآور شد: آموزش و آگاهی‌بخشی به جامعه در کاهش حوادث موثر است و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با آموزش به اقشار مختلف جامعه توانسته آمار حوادث را کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از لحاظ تجهیزات وضعیت مطلوب دارد ولی باید این تجهیزات به‌روزرسانی شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: یکی از تجهیزات لازم برای آتش‌نشانی سمنان نردبان است و استان سمنان از سال ۱۳۹۲ تا کنون در نوبت دریافت این نوع از تجهیزات مهم است.

منبع: ایرنا

کد خبر 404877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.