مازنی: اقدام ایران انتقام نهایی از آمریکا نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دفاع از کشور هیچ خط قرمزی نداریم و تنها خط قرمز ما تمامیت ارضی ایران و نیروهای مسلح و ارزش ملت ما است و در دفاع از این خط قرمزمان نیز تلاویو و پایگاه عین الاسد فرقی ندارد.

احمد مازنی درگفت و گو با ایمنا با اشاره به عملیات انجام شده از سوی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد در واکنش به شهادت سپهبد سلیمانی اظهار کرد: همان گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود دفاع کردیم امروز نیز جمهوری اسلامی در عملیات عین الاسد از حاکمیت و عزت ملت ایران دفاع کرد زیرا آمریکائیان رسما با مسئولیت رییس جمهور آمریکا دست به یک اقدام تروریستی زدند و از همین رو حق انتقام برای ما محفوظ بود.

وی افزود: در حماسه عاشورا نیز شیعیان به خونخواهی امام حسین(ع) و به رهبری مختار و توابین تمامی قاتلان اباعبدالله (ع) را به قتل رساندند اما هنوز پرچم سرخ بر گنبد امام حسین(ع) برافراشته است و این به معنای این است که انتقام خون امام هنوز گرفته نشده است؛  سردار سلیمانی هم سیدالشهدای مبارزه با تروریست شناخته می شود و قطعا پرچم سرخ انتقام بر مزار او تا همیشه برافراشته است و این اقدام ایران انتقام نهایی از  آمریکا نبوده است و انتقام ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امید است که آمریکایی ها بی خردانه تصمیم گیری نکنند و اقدام دیگری انجام ندهند و کشورهای منطقه نیز در صورت همکاری با آمریکا ضرر خواهند کرد.

مازنی خاطرنشان کرد: در دفاع از کشور هیچ خط قرمزی نداریم و تنها خط قرمز ما تمامیت ارضی ایران و نیروهای مسلح و ارزش های ملت است و در دفاع از این خط قرمزمان نیز تلاویو و پایگاه عین الاسد فرقی ندارد..

به گزارش ایمنا، بامداد چهارشنبه -۱۸ دی ماه- نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، از حمله موشکی به پایگاه نیروهای آمریکایی عین الاسد عراق در انتقام از ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش خبر داد. به گزارش خبرگزاری های داخلی یک منبع آگاه  گفته است در این حمله دست کم ۸۰ نظامی آمریکایی کشته شده‌اند و تعدادی هواپیمای بدون سرنشین و بالگرد و تجهیزات فراوان نظامی آسیب‌های جدی دیده‌اند.

پایگاه آمریکایی عین الاسد عراق از پایگاه‌های بسیار مهم است که در آن تمام هواپیماهای بدون سرنشین و بالگردهای آمریکا مستقر است.

کد خبر 404874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.