شیرینی کام مردم در پی انتقام سخت

ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد امروز (۱۸ دی ماه) خبر دیگری غیر از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جهان را تکان داد، انتقام سختی که رهبر معظم انقلاب و همرزمان سردار دل‌ها وعده داده بودند در کمترین زمان محقق شد و مردم ایران یکصدا حمایت خود را از سربازان وطن و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش ایمنا، درخواست ملت ایران در روزهای گذشته مبنی بر انتقام سخت از جنایتکاران و اعلام آمادگی قشرهای مختلف مردم برای حضور در میدان نبرد علیه جنایتکاران، پشتوانه محکمی شد تا نیروهای نظامی کشور با عزمی استوار و مصمم به خونخواهی سردار سپهبد قاسم سلیمانی به پاخیزند و دل یک ملت که نه بلکه دل تمامی مظلومان و دردمندان را در نقاط مختلف دنیا که مورد ظلم و ستم واقع شده اند شاد کنند.

مردم ایران هر چند داغدار از دست دادن سردار اسلام هستند و حضور باشکوه در مراسم تشییع در شهرهای مختلف و وداع بی نظیر در مراسم تدفین در کرمان زادگاه این دلاورمرد به خوبی این موضوع را در معرض دید جهانیان گذاشت، اما در عین حال خواسته ای که در روزهای اخیر از زبان ها جاری شد انتقامی سخت از کسانی بود که با افکار واهی خیال می کردند با به شهادت رساندن یکی از نیروهای نظامی ارشد کشور، ایران قدرت نظامی و تاکتیکی خود را از دست خواهد داد و توان مقابله را ندارد.

حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بامداد امروز وعده انتقام سخت را محقق و تمامی معادلات سیاسی و نظامی آمریکایی ها را در خاورمیانه بر هم زد و این اقدام قاطعانه ایران باعث شد مردم از همان دقایق اولیه و همزمان با برگزاری مراسم تدفین سردار عشق به خیابان ها آمده و با سر دادن شعار الله اکبر از رشادت همرزمان و یاران سردار سلیمانی قدردانی کنند.

حمایت مردم کرمان از انتقام سخت

مردم کرمان که از روز گذشته در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی و سردار حسین پورجعفری تا پاسی از شب در خیابان ها حضور داشتند تا این بزرگمرد را با شکوه هر چه تمام و احترام بی پایان تا خانه ابدی بدرقه کنند به هنگام شنیدن خبر حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد در عراق با صدور بیانیه ای از این اقدام و انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی و همراهان ایشان حمایت کردند و شعار الله اکبر سردادند.

طنین ندای "الله اکبر" در یزد

گروه‌هایی از مردم دارالعباده یزد نیز بعد از حملات موشکی بامداد چهارشنبه ( امروز ) سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکایی در عراق در انتقام از خون سرداران شهید راه مقاومت ، در برخی از مساجد با شعارهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا از انتقام سخت و پاسخ به جنایت تروریستی آمریکا حمایت کردند.

همچنین برخی از رانندگان با روشن کردن چراغ وسایل نقلیه خود در برخی از خیابان‌ها و  اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی از حمله پادگان عین‌السعد قدردانی کردند و دانش‌آموزان و جوانان یزدی در برخی خیابان‌ها با فریادهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا بر تداوم مبارزه با  آمریکا و انتقام از دشمنان تاکید کردند.

سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز گفت: به مناسبت قدردانی از انتقام از آمریکایی‌ها، برنامه تجمع  و مانور موتورسواران امروز در میدان حضرت امام حسین (ع) برگزار می شود.

"تشکر سپاه" پیام مردم البرز

مردم استان البرز هم با ابراز خوشحالی از پاسخ شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله تروریستی آمریکا و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از این اقدام شایسته سپاه در انتقام سخت از رژیم جنایتکار آمریکا قدردانی کردند.

«خیلی خوشحال شدم، انتقام سخت را گرفتیم»، «از برادران سپاه تشکر می کنم، با این اقدام انتقام خون سردار بزرگ اسلام و جهان حاج قاسم سلیمانی از ایادی استکبار و آمریکای جنایتکار گرفته شد»، «آمریکا هر چند توانست سردار ما را شهید کند اما ما هستیم و راهش را ادامه می‌دهیم» و «ترامپ بداند آخر عمرش است و باید بساطش را جمع کند و برود.» بخشی از پیام‌های مردم البرز پس از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

گروه‌ها و کانال‌های فعال در فضای مجازی نیز با بازنشر گسترده اخبار شلیک موشک‌های بالستیک نیروی هوا فضای سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی رژیم جنایتکار آمریکا در عراق نوشتند: نوای «الله اکبر» همزمان با انتقام سخت در شهرهای کشورمان از جمله کرج طنین انداز شد.

کاربران فضای مجازی در استان البرز همچنین به بازنشر گسترده بیانیه سپاه پاسداران پس از عملیات علیه ارتش آمریکا پرداختند و احتمال وقوع «موج سوم شلیک‌ها» در صورت خطای مجدد آمریکایی‌ها خبر دادند.

در این مطلب آمده است: این احتمال وجود دارد که درصورت خطای مجدد آمریکایی‌ها، موج سوم شلیک‌ها با دامنه گسترده‌تر به وقوع بپیوندد.

همچنین هزاران دانش آموز البرز در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیروهای تروریستی آمریکا در عراق ، امروز چهارشنبه یکصدا فریاد «تشکر سپاه» را در مدارس این استان سردادند.

مدارس البرز به شکرانه حرکت ولایت مدارانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام حملات موشکی ندای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و دانش آموزان و فرهنگیان البرز بار دیگر اعلام کردند راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مشق درس کلاس آنهاست و راه شهدا را تا آخرین قطره خون خود ادامه می دهند.

در این آیین خانواده های معظم شهدا و مدیران مدارس آموزش و پرورش استان البرز از ولایت مداری به عنوان مهمترین ویژگی‌های سردار حاج قاسم  سلیمانی یاد کردند و دانش آموزان و فرهنگیان البرز با توزیع شیرینی و ریختن اشک شوق این اقدام مقتدرانه سپاه قهرمان را جشن گرفتند.

بسیاری از مردم شهرستان ورامین که این روزها داغدار به شهادت رسیدن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی هستند، با شنیدن خبر آغاز عملیات انتقام‌جویانه سپاه پاسداران، به خیابان‌های شهر آمده و از این حرکت استقبال کردند.

ابراز خرسندی مشهدی‌ها در خیابان‌های شهر

همچنین جمعی از مردم مشهد بامداد چهارشنبه همزمان با حملات موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا فریاد "مرگ بر آمریکا" سرداده و ابراز خرسندی کردند.

مردم مشهد بامداد امروز در حمایت از حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی "عین‌الاسد" در انتقام از عاملان شهادت سردار سلیمانی و همراهانش، در خیابان‌های این شهر ابراز خرسندی کردند و شعار "الله اکبر" و "مرگ بر آمریکا" سر دادند.

فیلمی از شادی مردم مشهد و خرسندی آنان از این اقدام در شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شده است.

خوشحالی مردم ایلام در میدان ۲۲ بهمن

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز از برگزاری تجمع مردمی و طنین انداز شدن ندای الله اکبر در خیابان های ایلام در حمایت از اقدام فرزندان رشید و برومند سپاه و در هم کوبیده شدن و انهدام پایگاه های آمریکایی خبر داد و گفت: این تجمع امروز در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار می شود.

حجت الاسلام علی چراغی پور ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از عموم مردم همیشه بیدار و شجاع استان برای شرکت در این برنامه دعوت کرد.

ابراز خرسندی جوانان اهوازی

مردم اهواز نیز  که در مراسم تشییع پیکر سردار عشق و همرزمانش سنگ تمام گذاشتند پس از حملات سنگین موشکی شب گذشته نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق، با حضور در خیابان های شهر خوشحالی و رضایت خود را از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضا به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، ابراز کردند.

مردم امروز با سردادن شعار الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل شادمانی خود را از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ کوبنده به جنایتکاران آمریکایی و تحقق وعده انتقام نشان دادند و جوانان اهوازی با به صدا درآوردن بوق موتورسیکلت و خودروها خوشحالی خود را از این اقدام اعلام کردند.

صدور بیانیه عشایر آبادان

مجمع مشایخ عشایر آبادان نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از عملیات موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه پایگاه هوایی آمریکایی «عین الاسد» اعلام کرد: برای دفاع از کیان اسلامی آماده جانفشانی هستیم.

در بیانیه‌ مشایخ و سران عشایر آبادان آمده است: وقت انتقام سخت فرا رسید و "حجارتن من سجیل" عرش عنکبوتی شیاطین را در هم کوبید.

در این بیانیه‌ ضمن قدردانی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آمده است: عشایر دلیر و مشایخ شریف حمایت خود را از عملیات شهید سردار سلیمانی و موشکباران پایگاه‌های دشمن اعلام داشته لباس رزم بر تن و آماده جانفشانی هستیم.

پخش گل و شیرینی در خیابان های بوشهر

مردم استان بوشهر نیز که این روزها داغدار به شهادت رسیدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند، با شنیدن خبر آغاز عملیات انتقام‌ سخت و حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق، به خیابان‌ها آمدند و با طنین ندای الله اکبر از نیروهای هوا فضای سپاه قدردانی کردند.

مردم این استان همزمان با سراسر کشور با پخش گل و شیرینی در خیابان‌ها و به راه افتادن کاروان‌های موتو سواران و خودرویی و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی این حمله را اقدام و پاسخی مناسب به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و یارانش عنوان کردند.

آنان همچنین با در دست داشتن تصاویری از شهید سپهبد قاسم سلیمانی عملیات انتقام‌جویانه سپاه پاسداران را تایید و گامی برای انتقام خون آن شهید بزرگوار دانستند و از این اقدام سپاه پاسداران دفاع کردند.

حمایت شهروندان آبادان و خرمشهر از سپاه پاسداران

شهروندان آبادان و خرمشهر نیز از حمله بامداد چهارشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پایگاه‌های آمریکایی در عراق در انتقام از خون سرداران شهید راه مقاومت حمایت کردند.

یکی از شهروندان آبادانی گفت: خدا را شاکریم که آمریکای جنایتکار جواب خود را درترور سردار شهید سلیمانی گرفت.

رضا اخوان اظهار داشت: با این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابهت آمریکا در جهان شکسته شد و ایران قدرت نظامی خود را به رخ استکبار جهانی کشید.

دیگر شهروند آبادانی نیز گفت: آمریکایی ها که چند روز اخیر را با استرس واکنش ایران گذرانده اند امروز سیلی محکمی خوردند تا احساس کنند نمی‌توان با ملت ایران رفتار خصمانه داشت.

وی پاسخ کوبنده سپاه را نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: متحدان آمریکا بدانند ایران زادگاه سردار سلیمانی‌ها است، امروز انتقام خوبی گرفتیم و امیدواریم خیلی زود هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه به کلی نابود شود.

یک شهروند خرمشهری نیز گفت: آمریکا باید منتظر اقدامات بعدی ایران باشد، ملت ایران غم این چند روز را پشت سر می گذارد ولی  فراموش نمی کند ، آمریکا بداند زمان بزن و در رو به پایان رسیده و باید منتطر اقدامات سخت‌تر ایرانی‌ها باشد.

مریم قنواتی اظهار داشت: حمله موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران باعث غرور هر ایرانی است و آمریکا بداند از امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است.

بیشتر کاربران فضای مجازی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نیز پاسخ سپاه بامداد چهارشنبه سپاه در شلیک ده‌ها فروند موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق را یک اقدام در راستای منافع ملی و پاسخی مناسب برای اقدام تروریستی آمریکایی ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت دانستند.

مشابه این تجمع و حمایت قاطعانه مردم از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور برگزار شده و آحاد جامعه از مقابله با اقدامات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی ابراز خرسندی کرده و آن را مرحمی بر اندوه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می‌ دانند.

کد خبر 404869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.