فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در استان اصفهان از امروز

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ امواج ناپایدار به استان، گفت: بارش برف و باران در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان از امروز تا روز یکشنبه پیش بینی می شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نفوذ امواج ناپایدار از غرب به استان، اظهار کرد: فعالیت این سامانه به صورت بارش برف و باران، مه آلودگی و وزش باد نسبتا شدید در بیشتر مناطق به ویژه نیمه غربی و جنوبی استان خواهد بود؛ این سامانه ناپایدار از امروز تا روز یکشنبه در استان اصفهان فعال است.

وی با بیان اینکه از امروز بعد از ظهر کاهش غلظت آلاینده ها را در مناطق مرکزی و صنعتی شاهد هستیم، افزود: فردا کیفیت هوای کلانشهر اصفهان بهبود خواهد یافت.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش دو تا چهار درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، اضافه کرد: بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

علی عسگریان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به یک درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

کد خبر 404867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.