نصب ۲۵۰۰ تابلوی نامگذاری در معابر سنندج

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای یکسان سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر، دو هزار و ۵۰۰ تابلوی نامگذاری در مکان‌های مشخص شده (معابر اصلی و محلات) نصب می‌شود.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی اظهار کرد: آرشیو کامل نامگذاری معابر و محلات سطح شهر در کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهیه و بر روی نقشه GIS نیز تدوین شده است.

وی با بیان اینکه طراحی تابلوهای مورد نظر انجام شده و فراخوان آن نیز جهت انتخاب پیمانکار منتشر شده است، افزود: پس از انتخاب پیمانکار عملیات ساخت و نصب تابلوها در معابر و محلات شهر آغاز می‌شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج یادآور شد: برای انجام این طرح و نصب تابلوهای معابر و محلات سطح شهر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی یکسان‌سازی، سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر، ساماندهی فضای بصری و ارتقای کیفیت منظر شهری را از مهمترین اهداف اجرای این طرح برشمرد.

شریفی با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده در سطح محلات و معابر سطح شهرعدم وجود تابلوی نامگذاری و یا وجود تابلوهای فرسوده است، گفت: وجود تابلوهای شناسه معابر شهری، تردد و انتخاب مسیر را برای وسایل نقلیه و عابران تسهیل می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 404830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.