خرید ۸ دستگاه شاسی اسکانیای فوق مدرن برای آتش نشانی اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: هشت دستگاه شاسی اسکانیای فوق مدرن برای تقویت ناوگان عملیاتی این سازمان خریداری شده است.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعداد پنج دستگاه از شاسی اسکانیای فوق مدرن به اصفهان رسیده و سه دستگاه دیگر نیز به زودی تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: پس از گذراندن مراحل قانونی و در این شرایط سخت اقتصادی با حمایت شهردار اصفهان و موافقت اعضای هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و شورای اسلامی شهر و البته رایزنی‌های طولانی مدت توسط سازمان آتش نشانی، پنج دستگاه خودروی فوق سنگین به اصفهان رسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: کاربری این خودروها اطفائیه است و قابلیت اطفای حریق در حرکت را نیز دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با این اقدام بتوانیم برای شهروندان در راستای ایجاد بستری ایمن‌تر و آرامش خاطر بیشتر به لحاظ برخورداری از شهری تاب‌آور در برابر حریق و حوادث گام بلند دیگری برداریم.

آتشپاد گلابی با بیان اینکه در یکسال اخیر برای افزایش امکانات آتش نشانی و تجهیزات ایمنی شهر اقدامات خوبی شده است، افزود: آتش نشانی اصفهان در تراز نخست آتش نشانی‌های کشور قرار دارد و در این جایگاه باقی خواهد ماند چرا که در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

کد خبر 404828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.