آثار «شهید قاسم سلیمانی» در کرمانشاه ثبت می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در تدارک فراخوانی با مشارکت هنرمندان برای خلق آثار هنری در مجموعه هنرهای تجسمی هستیم.

مهدی عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تسلیت شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: از ساعات اولیه شهادت سردار سلیمانی، با همکاری روابط عمومی شهرداری و سایر سازمان‌های مرتبط، شهر فضاسازی شد.

وی با اشاره به اقداماتی از جمله برگزاری مراسم عزاداری روز _جمعه ۱۳ دی‌ماه_ در نماز جمعه، افزود: روز _شنبه ۱۴ دی‌ماه_ نیز در حرکت خودجوش مردمی مراسم عزاداری در مسجد جامع کرمانشاه در چهارراه بسیج برگزار شد.

معاون شهردار کرمانشاه تصریح کرد: مراسم شام غریبان شهید سردار قاسم سلیمانی _سه‌شنبه هفدهم دی‌ماه_ در مسجد النبی (ص) طاق بستان، با مشارکت عزاداران برگزار شد.

عبدالمالکی با بیان اینکه فردا _پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه_ مصادف با هفتمین شب شهادت سردار سرافراز اسلام است، گفت: به همین مناسبت مجلس شب هفت این شهید بزرگوار در حسینیه شهدا مزار شهدای کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: طراحی و چاپ پوستر شهادت شهید سلیمانی از برنامه‌های ویژه و خاص این سازمان بود که در سراسر استان برای نصب در اماکن مختلف ارسال شد.

وی با بیان اینکه به منظور پاسداشت مقام شامخ شهید بزرگوار، در تدارک فراخوانی با مشارکت هنرمندان برای خلق آثار هنری در مجموعه هنرهای تجسمی هستیم، تصریح کرد: درصدد هستیم آثار شهید سلیمانی را در قالب نقاشی، خوشنویسی، دیوارنگاره‌ها یا برگزاری نمایشگاه‌ها به ثبت برسانیم.

کد خبر 404784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.