تغییر نام بلوار نماز شهر گلپایگان به نام "سردار شهید سلیمانی"

شهردار گلپایگان گفت: با اقدام شهرداری و موافقت شورای شهر گلپایگان بلوار نماز شهر گلپایگان به نام "شهید سپهبد سردار سلیمانی" نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، پیمان شکرزاده در حاشیه رونمایی از تابلوی بلوار "سردار سلیمانی" اظهار کرد: به دنبال شهادت افتخار آفرین "سردار حاج قاسم سلیمانی"  شهرداری برای تکریم و تعظیم این شخصیت والامقام کشوری تصمیم گرفت یکی از بلوارهای شهر را به نام وی تغییر نام دهد.

وی افزود: این تصمیم در شورای شهر به تصویب رسید و بلوار نماز که از بلوارهای اصلی شهر بود به نام "شهید سپهبد سردار سلیمانی" نامگذاری شد.

 شهردار گلپایگان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگی داشت و در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، جبهه مقاومت و نام ایران را پرآوازه کرد.

شکرزاده تصریح کرد: تا پایان امسال یکی از خیابان‌ها و یا میادین  شهر که در حال احداث است به نام این شهید مزین خواهد شد.

تندیس شهید سردار سلیمانی طراحی و رونمایی می‌شود

در ادامه حسین زاهد، رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان، اظهار کرد: مزین شدن  بلوار وردی و اصلی شهر گلپایگان با نام سردار سلیمانی کمترین کاری بود که شهرداری و شورای شهر انجام داد تا برای همیشه نام این شخصیت والامقام کشوری و بین المللی در این شهر جاویدان بماند.

وی با بیان اینکه فقدان این شهید والامقام برای مردم ایران ضایعه بزرگی بود، خاطرنشان کرد: با پیگیری شهرداری تندیس این شهید والامقام طراحی و در یکی از میادین شهر نصب خواهد شد.

کد خبر 404753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.