فرش قرمز زیر پای گیتی پسند/ هایپرشهر امیدوار برای صعود به پلی آف

تیم فوتسال فرش آرا هرکاری انجام داد تا در مشهد مقابل گیتی پسند زانو نزد اما دستان چسبناک الکس فالکون آرزوی یک گل را بر دل فرش آرایی ها گذاشت تا گیتی پسند دست پر از مشهد برگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدارهای هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال کشور امروز – سه شنبه ۱۷ دیماه- با انجام هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری شد که تا حدود زیادی تکلیف تیم های صعود و سقوط کننده مشخص شد.

* شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی میزبان ستارگان ورامین بود؛ شاگردان رضا لک در طولانی ترین دیدار این هفته با نتیجه نزدیک دو بر یک ستارگان را در یک دیدار خانگی شکست داند تا سه امتیاز شیرین به حساب ساروی ها واریز شود.

* آذرخش در سالن فجر بندر عباس میزبان سوهان محمدسیما بود؛ شاگردان روزپیکر در هفته های اخیر با همت و تلاش مضاعف توانستند شاهد روزهای خوبی باشند و امروز با پیروزی چهار بر یک  مقابل سوهان محمدسیما و با توجه به دیدارهای هفته آینده خیالشان از سقوط راحت شد.

* سن ایچ ساوه در سالن فجر میزبان اهورای بهبهان بود؛ شاگردان اصغری مقدم در یک دیدار پرگل اهورا را با نتیجه هفت بر چهار شکست دادند تا چند پله صعود در این هفته را تجربه کنند.

* حفاری در سالن امام رضا اهواز میزبان مقاومت البرز بود؛ علاسوند و شاگردانش که در مدتی است رنگ روزهای خوش را ندیده اند امروز نیز در خانه مقابل مقاومت البرز با نتیجه سه بر صفر یک شکست سخت را تجربه کردند تا برای حضور در مرحله پلی آف رقابت حساسی با هایپرشهر داشته باشند.

* فرش آرا در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان گیتی پسند بود؛ شاگردان حمید بیغم در یک بازی تماشایی و روزی که فالکون، دروازه بان گیتی پسند خوش درخشید با تک گل علی اصغر حسن زاده با نتیجه یک بر صفر فرش آرا مشهد را در خانه خودش شکست دهند و با سه امتیاز شیرین به خانه برگردند.

در روزی که ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال ایران از نزدیک شاهد این دیدار حساس بود و گزارشگر مشهدی گزارشی یک جانبه را در برنامه کارش قرار داده بود؛ در ثانیه های آخر دیدار "جیمی جامپ" مشهدی وارد بازی شد تا حاشیه دیدار به شدت افزایش پیدا کند و حتی در ادامه حمید بیغم و مجید مرتضایی نیز وارد درگیری ها شوند.

* هایپرشهر در سالن تختی شاهین شهر میزبان ارژن شیراز بود؛ شاگردان مهرداد جابری در خانه خوش درخشیدند و با نتیجه چهار بر دو ارژن شیراز را شکست دادند تا با توجه به شکست مفتضحانه حفاری در دیدار امروز مقابل مقاومت، هایپرشهر نگاه ویژه ای به دیدار هفته آخر مقابل شاهین داشته باشند تا شاید  در نخستین حضور لیگ برتری بتوانند به پلی آف صعود کنند.

* مس سونگون در سالن پورشریفی تبریز میزبان تیم قعر جدولی شاهین کرمانشاه بود؛ در زمانی که شاگردان افضل گل ششم را وارد دروازه شاهین کردند؛ تیم شاهین کرمانشاه یازده دقیقه مانده به پایان دیدار در اعتراض به تصمیم داوری بر روی گل آخر مس تیم خود را از میدان خارج کردند؛ پس از ۱۸ دقیقه و بازنگشتن تیم کرمانشاهی به میدان مسابقه داوران این دیدار را ناتمام اعلام کردند.

گیتی پسند سوهان محمدسیما؛ نخستین پلی آف قطعی

به گزارش ایمنا، با توجه به نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال نخستین دیدار قطعی پلی آف بین گیتی پسند و سوهان محمدسیما برگزار خواهد شد؛ نخستین دیدار گیتی پسند و سوهان محمدسیما ۲۶ دیماه در قم برگزار خواهد شد و این دو تیم ۳۰ دیماه در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت و درصورتی نیاز به برگزاری دیدار سوم بود این دیدار ۲ بهمن ماه به میزبانی سالن پیروزی اصفهان برگزار می گردد.

کد خبر 404752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.