اگر تغییر بزرگ می‌خواهید سراغ آموزش و پرورش بروید

فرماندار اصفهان گفت: مردم باید بدانند اگر می‌خواهند تغییر بزرگی در جامعه ایجاد کنند باید آموزش و پرورش را تصحیح کنند و این امر جز کمک و مشارکت آن ها ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سیستانی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای عالی آموزش‌ و پرورش که با حضور نمایندگان مناطق استان برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: باید سفیرانی از سمت آموزش‌ و پرورش به مراکز فرهنگی و ادارات بروند و از اهمیت آموزش‌ و پرورش بگویند تا نهضت اهمیت به آموزش‌ و پرورش آغاز شود.

وی در خصوص مصوبات این جلسه افزود: این سفیران می‌توانند تعدادی از دل‌سوختگان آموزش‌ و پرورش باشند تا مردم در خصوص اهمیت آموزش بیشتر بدانند و ما نیز باید در مورد ذهنیت مردم نسبت به آموزش‌ و پرورش بیشتر بدانیم تا بتوانیم بهتر به آن‌ها رسیدگی کنیم.

رئیس شورای عالی آموزش‌ و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: نزدیکی مردم و آموزش‌ و پرورش کمک مردم به این نهاد را در پی خواهد داشت. این مشارکت می‌تواند در قالب یک کمپین باشد که با گسترده شدن آن آموزش‌ و پرورش بهتر و بیشتر دیده شود و حرف‌های مردم نیز بهتر شنیده شود.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند اگر می‌خواهند تغییر بزرگی در جامعه ایجاد کنند باید آموزش‌ و پرورش را تصحیح کنند و این امر جز کمک و مشارکت آن ها ممکن نیست. 

فرماندار اصفهان تأکید کرد: نقش و جایگاه شورای آموزش‌ و پرورش باید خود را نشان دهد و مصوبات آن عملی شود. هفته شورای آموزش‌ و پرورش باید بستری برای انتقال ذهنیت مثبت به این شورا  باشد. 

وی افزود: باید هر ساز و کاری برای ایجاد شورای آموزش‌وپرورش انجام داد و آن را استمرار بخشید.

سیستانی ادامه داد: موضوع پژوهش در کشورهای پیشرفته بسیار مهم، اما در ایران حتی در دانشگاه نیز دیده نمی‌شود. فکر می‌کنم اگر نگاه ما به پژوهش سراها باشد سنگ بنای آینده ای روشن را خواهیم داشت، در همین راستا باید کمیته‌ پژوهشی تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات آینده همه ما مسئول هستیم تا نماینده اصلح را انتخاب کنیم، در آموزش‌وپرورش نیز باید با تشکیل کارگروه‌هایی در خصوص انتخابات فعالیت کند تا به عموم دانش آموزان و در نتیجه خانواده آن‌ها کمک کند.

کد خبر 404746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.