ریزش حدود ۷۰۰۰ واحدی شاخص کل بورس امروز ۱۷ دی

در ادامه روند کاهشی بازار سرمایه، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران باز هم یک ریزش قابل توجه در حوالی ۷۰۰۰ واحد را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس امروز _سه‌شنبه ۱۷ دی ماه_ شش هزار و ۹۷۲ واحد کاهش داشت و در نهایت به رقم ۳۵۸ هزار و ۸۴۳ واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از شش میلیارد و ۲۷۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش بیش از ۲۷ هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص کل (هم وزن) نیز با سه هزار و ۵۵۱ واحد کاهش به ۱۰۹ هزار و ۶۰۰ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با دو هزار و ۳۷۱ واحد افت به ۷۳ هزار و ۱۹۵ واحد رسیدند.

امروز نماد مخابرات ایران (اخابر) با ۱۹۷ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۱۵۸ واحد، فولاد خراسان (فخاس) با ۸۶ واحد و گروه صنعتی پاکشو (پاکشو) با ۵۹ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

گروه مپنا (رمپنا) با ۲۸۴ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۲۵۲ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۲۴۹ واحد، سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با ۲۲۱ واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با ۲۰۵ واحد، فولاد خوزستان (فخوز) با ۱۹۷ واحد هم از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

کد خبر 404726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.