بزرگداشت "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در فرهنگسرای بانوان اردبیل

دبیر کمیسیون بانوان شهرداری اردبیل از برگزاری مراسم گرامیداشت "شهید سردار حاج قاسم سلیمانی" ویژه بانوان در فرهنگسرای بانوان خبر داد.

به گزارش ایمنا، الهام خانقاهی با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی"، اظهار کرد: در پی شهادت سردار پر افتخار اسلام و به منظور تجدید پیمان بانوان اردبیلی با آرمان‌های امام(ره)و رهبری و تجدید میثاق دوباره با شهدا بویژه شهدای مقاومت، ویژه برنامه‌ای با مشارکت قرارگاه فاطمه الزهرا(س) و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود امروز ساعت ۱۵ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای بانوان برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از بانوان برای حضور در این ویژه برنامه، تصریح کرد: امنیت حاکم در منطقه در سایه مجاهدت‌های مدافعانی شجاع چون سردار شهید سلیمانی‌ ایجاد شده و امروز وظیفه و رسالت بانوان این است تا  زینب گونه از دستاوردهای این قهرمانان صیانت کرده و شهیدان مقاومت را به نسل‌های آینده معرفی کنند.

دبیر کمیسیون بانوان شهرداری اردبیل به حضور بانوان شاغل در شهرداری در تجمع بزرگ مردم اردبیل که روز گذشته در عالی‌قاپو برگزار شد اشاره کرد و افزود: بانوان شاغل در این شهرداری امروز نیز با حضور در مراسم حسینیه ثارالله یاد سردار شهید سلیمانی را گرامی داشته و با شعار "ای رهبر آزاده، انتقام انتقام" خواستار انتقام از آمریکای جنایتکار شدند.

کد خبر 404723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.