۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
ستاره ای به نام فده والورده

کمتر کسی فکرش را می کرد با وجود بازیکنانی مثل کروس و مودریچ که توپ طلا کسب کرده، هافبک دیگری در رئال به چشم زیدان بیاید، اما فده والورده حساب و کتاب ها را به هم ریخته است!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، «فدریکو سانتیاگو والورده دیپتا» یا فده والورده از جمله بازیکنان جوانی است که این روزها نامش نقل محافل فوتبالی شده است. هافبک اروگوئه ای که زیدان علاقه زیادی به او پیدا کرده و با نمایش خوب خود توانسته جای ثابتی در ترکیب رئال پیدا کند.

زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در رابطه با والورده گفت: فده فوتبالیست مدرنی است که همیشه سعی می کند بازی رو به جلویی داشته باشد و توپ را به جلو پاس دهد و همیشه توپ می خواهد. میزان پوشش زمین توسط او تحسین برانگیز است و مشارکت خوبی هم در دفاع و هم در حمله دارد.

زیدان ادامه داد: والورده خوب بازی می کند و از عملکرد او راضی هستم. فده مستحق قرارگرفتن در ترکیب اصلی تیم است.

نمایش خوب والورده حتی باعث شده تا از لحاظ آماری نیز تفاوت محسوسی به وجود بیاید. در ۱۳ دیداری که والورده از ابتدا برای رئالی ها به میدان رفته، لوس بلانکوس در هیچکدام متحمل شکست نشده است. همچنین در حضور والورده، تیم زیدان ۳۰ گل به ثمر رسانده (۲.۳ گل در هر بازی) و تنها شش گل دریافت کرده است (۰.۴۶ گل در هر بازی). با این تفاسیر، می توان گفت والورده بازیکنی است که این روزها به جریان بازی رئال مادرید ریتم خوبی بخشیده و تاثیرگذاری او کاملاً مشهود است.

کد خبر 404709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.