نامگذاری "بزرگراه شهید سلیمانی" در چابهار

شهردار چابهار گفت: بزرگراه سه راهی رمین به طرف گواتر و میدان هیئت سه نفره در شهر چابهار با تصمیم شورای اسلامی شهر و شهرداری به نام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

به گزارش ایمنا، محمدیونس حقانی اظهار کرد: در راستای گرامیداشت و یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام نخستین بزرگراه در دست ساخت چابهار از سه راهی رمین به طرف گواتر به طول ۱۱۰ کیلومتربه نام این شهید والامقام نامگذاری شد.

وی اضافه کرد: این بزرگراه چابهار به طرف گواتر از نوار ساحلی گذر می‌کند و با چشم‌اندازهای زیبای دریا، کوه‌های مریخی، ساحل ماسه‌ای، صخره‌ای و عبور از روستاهای کمب، رمین، احمدآباد، پُشت، پسابندر و بریس تا نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در منطقه گواتر ادامه دارد.

شهردار چابهار گفت: میدان ورودی شهر از سمت شهرستان‌های سرباز و ایرانشهر که تاکنون به "میدان هیئت سه نفره" معروف بود و هر مسافر و گردشگری در ابتدای ورود به چابهار به این میدان می‌رسد نیز به نام "شهید سردار سپهبد سلیمانی" نامگذاری شد.

وی افزود: علاوه بر نامگذاری این دو مکان در طول هفته جاری مراسم متعددی در پاسداشت و گرامیداشت این سردار سرافراز از سوی ادارات و نهادها برگزار و پلاکاردها و بنرهای مرتبط نصب شده و فضاسازی‌های مناسب نیز انجام شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 404702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.