تعداد کشته‌شدگان تشییع پیکر شهید سلیمانی به ۴۰ نفر رسید/۲۱۳ نفر مصدوم شدند

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به آخرین آمار جانباختگان و حادثه دیدگان در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان گفت: تاکنون ۴۰ نفر کشته و ۲۱۳ نفر از هموطنان مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیرحسین کولیوند دقایقی قبل در گفت‌وگوی تلفنی با خبر ساعت ۱۴ شبکه یک اظهار کرد: به علت ازدحام زیاد جمعیت متاسفانه ۱۹۰ نفر از هموطنان که در حال تشییع  پیکر این شهید بزرگوار بودند دچار مصدومیت شدند و ۳۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به حضور وزیر بهداشت در این مراسم، افزود: دکتر نمکی از نزدیک بر اقدامات پزشکی و موضوع رسیدگی به مصدومان نظارت دارند. 

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان منتقل شده اند، ادامه داد: از قبل نیز تدابیری اندیشیده شده بود و در مسیرهای مختلف اتوبوس‌ها، آمبولانس‌ها و نیروهای فوریت‌های پزشکی مستقر بودند و توانستند خیلی سریع نسبت به امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان اقدام کنند.

ساعت ۱۵:۱۵

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به آخرین آمار جانباختگان و حادثه دیدگان در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان در گفت و گو با خبر ساعت ۱۵ شبکه خبر گفت: تاکنون ۴۰ نفر کشته و ۲۱۳ نفر از هموطنان مصدوم شده‌اند.

کد خبر 404700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.