نخستین شکست تیم ملی والیبال بانوان ایران

تیم ملی والیبال بانوان ایران در نخستین گام از انتخابی المپیک با نتیجه سه بر صفر مقابل قزاقستان متحمل شکست شد تا با توجه به برنامه دیدارهای باقی مانده شانس بانوان ایرانی برای صعود به المپیک کمرنگ تر از همیشه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین بازی تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک امروز – سه شنبه ۱۷ دیماه- از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد؛ با تصمیم شعبانیان به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران: شیرتری، امینی، سلامت، روستا، آشفته و محتشمی پور ترکیب اصلی تیم ایران را تشکیل دادند.

سرویس های خوب بازیکنان قزاقستان و اشتباهات فردی متعدد بازیکنان تیم ملی ایران باعث شد تا ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به نفع قزاقستانی ها به پایان برسد.

ست دوم دیدار قزاقستان و ایران با توجه به کم تجربگی بازیکنان ایران در دریافت با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پایان رسید.

بانوان ملی پوشان ایرانی ست سوم را با جسارت بیشتری آغاز کردند و حتی تا امتیاز ۱۰ را نیز پا به پای قزاقستان پیش رفتند اما در خاتمه این ست نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به نفع قزاق ها به پایان رسید.

شاگردان میترا شعبانیان در نخستین گام مقابل تیم ملی قزاقستان متوقف شدند تا در ادامه رقابت ها فردا –چهارشنبه ۱۸ دیماه- از ساعت ۱۲ در مقابل کره جنوبی قرار بگیرند.

تیم والیبال بانوان کره جنوبی تیم دست و پا بسته ای نیست و در رنکینگ هشتم جهانی قرار دارد و شاید تنها شانس باقی مانده برای کسب پیروزی بانوان ایرانی در دیدار پنجشنبه مقابل اندونزی وجود داشته باشد.

کد خبر 404677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.