افزایش آمار مسافران اتوبوس در شهر اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از افزایش آمار مسافران اتوبوس در شهر اصفهان خبر داد و گفت: آمار جابجایی مسافران در شهر با اتوبوس‌های واحد به روزانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر رسیده است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آمار جابجایی مسافران به وسیله اتوبوس‌های شهر به روزانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر رسیده که حکایت از افزایش ۱۵ درصدی استفاده کنندگان از اتوبوس‌های واحد دارد.

وی افزود: به شرط راه‌اندازی دو پایانه صفه و قدس تعداد مسافران ناوگان اتوبوسرانی را در روز به ۱۰۰ هزارنفر خواهیم رساند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: بهره‌برداری از فاز دوم سیستم یکپارچه مدیریت ناوگان اتوبوسرانی در دستور کار قرار گرفته که همراه با سیستم موقعیت یاب اتوماتیک وسیله نقلیه نوید بخش ارتقای شاخص‌های حمل ونقل اتوبوسرانی است.

وی با بیان اینکه دو پایانه مهم شهر با سیستم‌های جدید حمل ونقلی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، تأکید کرد: مدیران شهرداری‌های مناطق پنج و ۱۲ باید برای راه‌اندازی پایانه‌های قدس و صفه همکاری بیشتری داشته باشند تا شاهد افزایش کیفیت سرویس‌دهی و آمار مسافران باشیم.

افتخاری گفت: در حال حاضر امکان افزایش ناوگان اتوبوسرانی را نداریم، اما تا پایان سال‌جاری به واسطه بازسازی اتوبوس‌ها تعداد اتوبوس‌های ناوگان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به بازسازی اتوبوس‌ها گفت: پروسه بازسازی اتوبوس‌ها از سال ۹۶ آغاز شده است و تا پایان امسال ۱۵۰ اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اضافه خواهد شد.

کد خبر 404675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.