افزایش ۲۰ درصدی استفاده از تاکسی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین آمار استفاده شهروندان از تاکسی برای سفرهای درون شهری ۲۰ درصد افزایش یافته است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از زمان اجرای طرح افزایش نرخ بنزین، از سوی وزارت کشور، سازمان تنظیم بازار، استانداری و شهردار اصفهان تاکید شد که به هیچ عنوان کرایه‌ها نباید افزایش پیدا کند که به رانندگان تاکسی ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: در خطوط ویژه، خطی و بیش از ۹۰ درصد خطوط کورسی افزایش نداشتن نرخ کرایه رعایت شده و دامنه میزان شکایات در سامانه مربوطه تغییر محسوسی نداشته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت بنزین آمار استفاده شهروندان از تاکسی برای سفرهای درون شهری ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: در حال حاضر در شهر اصفهان ۹ هزار و ۵۰۰ خودروی پلاک «ت» و هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی سرویس مدارس و حدود سه هزار و ۵۰۰ آژانس تاکسی بی‌سیم بانوان فعال است.

منوچهری با اشاره به لزوم رفع مشکل پول خرد مسافران هنگام استفاده از تاکسی، افزود: یکی از پروژه‌های تاکسیرانی اصفهان «کیف پول الکترونیک» است که برای تحقق آن انتخاب پیمانکار با همکاری فاوا، انتخاب رانندگان همکار جهت شروع طرح، اطلاع‌رسانی قبل و حین اجرا، همچنین هماهنگی مراسم رونمایی و اجرا انجام شده است.

 وی خاطرنشان کرد: پروژه کیف پول الکترونیکی در راستای رفع مشکل پول خرد، سهولت در پرداخت کرایه، پرداخت به وسیله تلفن همراه و عدم نیاز به کارت بانکی تا بهمن‌ماه به مناسبت هفته حمل و نقل و رانندگان رونمایی خواهد شد.

کد خبر 404669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.