فراخوان ثبت نام اهالی رسانه در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان

فراخوان ثبت نام اهالی رسانه در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اعلام شد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان، اصحاب رسانه برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان می توانند از ۱۷ تا ۲۴ دی ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

مقررات صدور کارت جشنواره به شرح زیر است:

علاقه مندان با مراجعه به سامانه اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به آدرس اینترنتی https://isfahan.farhang.gov.ir/fa/filmfajr/formfajr۱ ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

این زمان غیر قابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱- معرفی‌نامه از رسانه‌هایی پذیرش می شود که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

۲- معرفی‌نامه رسانه های دارای مجوز فعالیت در اصفهان باید با امضاء مدیرمسئول باشد و برای رسانه‌های اینترنتی و دفاتر سرپرستی معرفی نامه با امضای مدیر رسانه الزامی است.

۳- معرفی‌نامه از رسانه‌هایی پذیرش می‌شود که واجد شرایط زیر باشند:

الف- رسانه در فهرست رسانه‌های دارای مجوز و در حال انتشار باشد (قابل مشاهده در وبگاه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

ب- گستره توزیع رسانه های مکتوب در استان اصفهان باشد.

پ- خبرگزاری های رسمی لازم است صفحه ویژه اصفهان داشته باشند.

ت- رسانه ثبت نامی لازم است با رویدادهای سینمای ایران ارتباط مستمرداشته باشد. به نحوی که از فروردین تا آذرماه ۹۸، هرماه حداقل سه گزارش، خبر یا تحلیل اختصاصی مرتبط با سینمای ایران منتشر شده باشد.

۴- در معرفی نامه لازم است عنوان شغلی دقیق درخواست‌کننده (خبرنگار، عکاس خبری، مستندساز، گزارشگر، مجری، تصویربردار، صدابردار و...) قید شود.

۵- میزان حضور دردوره قبلی جشنواره فیلم فجر و کیفیت فعالیت، یکی از ملاک‌های ارزیابی درخواست‌ها برای رسانه مکتوب، خبرگزاری ها و... خواهد بود.

۶- بدیهی است که دریافت کارت اصحاب رسانه با عنوان خبرنگار و عکاس خبری در سال گذشته وانعکاس اخبار و رویدادها از جمله ملاک‌های بررسی حضور افراد خواهد بود.

کد خبر 404660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.