پرسپولیس ممنوع الخروج شد/ از صدایش درد می بارید

بعد از داستان استراما با استقلال دیاباته و کالدرون نیز در مسیر مشابه او قدم برمی‌دارند تا روزهای خوب سرخابی ها آرام آرام از یادها برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجاه و دومین سالگرد مرگ تختی، بدل شدن دیاباته به کابوس دوم استقلالی‌ها و افزایش نارضایتی‌ها کالدرون از پرسپولیس مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- سه شنبه ۱۷ دی- بود.

"خبرورزشی" با عنوان "انشاءا... تومارو" از تکرار داستان امروز و فردای استقلال با استرا این بار در مورد دیاباته نوشت،بهتربن مهاجم خارجی چند سال اخیر استقلال که گویا فقط نیم فصل و در حد هشت گل به استقلال کمک کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان "قسط اول کالدرون پرداخت نشده است" به ابهامات مالی پرسپولیس صحه زد و معتقد شد نه تنها قسط دوم کالدرون پرداخت نشده بلکه قسط اولی که اعلام شده بود پرداخت شده این اتفاق نیفتاده است. 

"هدف" با عنوان "پرسپولیس ممنوع الخروج شد" از ابلاغ سازمان بازرسی کشور به باشگاه‌ها مبنی بر لغو اردوهای خارج از کشور آنها نوشت، ابلاغی که البته بازرسی در خصوص آن اظهار کرد که همیشه این توصیه به باشگاه‌ها وجود داشته است.

"ابرارورزشی" با عنوان "آندو برزای و بیت سعید در لیست مجیدی نیستند" از اظهارات امیری در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال نوشت تا این صحبت‌ها پایانی باشد بر ابهامات برزای و آندو.

"پیروزی" با عنوان "از صدایش درد می‌بارید" از پنجاه و دومین سالگرد مرگ تختی نوشت، بزرگ مرد و پهلوان کشتی ایران که ورزش را در مدال نه بلکه در مردانگی خلاصه کرد.

"گل" با عنوان اول "خداحافظ سردار" از تشییع پیکر باشکوه سردار سلیمانی در تهران و تجمع میلیونی مردم نوشت، تجمعی کم سابقه و باشکوه.

کد خبر 404628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.