طرح جامع مطالعات تعیین سیاهه انتشار آلاینده‌ها نهایی می‌شود

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان گفت: تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری مطالعات جامع برنامه‌ریزی سیاهه انتشار آلاینده ها در اصفهان نهایی خواهد شد..

سیدرضا جعفریان‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان در راستای برنامه‌ریزی برای تعیین سیاهه انتشار آلاینده‌ها طرح جامع مطالعات را با استفاده از مشاوره دو مرکز علمی معتبر دانشگاه‌های صنعتی و اصفهان در دست اقدام دارد.

وی افزود: فصل آخر طرح جامع مطالعات تعیین سیاهه انتشار آلاینده‌ها در جلسه شورای محیط زیست شهر با حضور شهردار اصفهان توسط مشاور ارائه و نقطه نظرات مسئولان دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه و کارشناسان دریافت و به مشاور جهت مد نظر قراردادن نظریات ارائه شد.

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشاور هنوز در مطالعات انجام شده فعلی سهم هیچ آلاینده‌ای را مشخص نکرده است، گفت: با جمع‌بندی و نهایی‌شدن طرح جامع برنامه‌ریزی سیاهه انتشار آلاینده‌ها، سهم آلاینده‌ها مشخص خواهد شد تا بر اساس آن دستگاه‌های ذی‌ربط برنامه‌ریزی لازم را جهت کاهش آن داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری مطالعات جامع برنامه‌ریزی سیاهه انتشار آلاینده ها در اصفهان نهایی خواهد شد.

جعفریان‌فر با اشاره به برگزاری جلساتی در رابطه با راهکارهای کاهش آلودگی هوای شهر، گفت: تاکنون جلساتی با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی و بهداشت شورای شهر جهت بررسی علل آلودگی هوا و راهکارهای کاهش آلودگی هوای شهر برگزار و بر لزوم فرهنگ‌سازی در جامعه برای کاهش آلاینده‌های خانگی و مصرف بهینه انرژی در خانواده‌ها ها تاکید شده است.

کد خبر 404617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.