برگزاری نخستین جلسه "تشکل معتمدان محلی" منطقه ۱۴

نخستین جلسه "تشکل معتمدان محلی" منطقه ۱۴ با حضور معتمدان ۱۲ محله آن برگزار شد و آنها ضمن بیان دغدغه‌ها و مشکلات از پروژه‌های در حال اجرای منطقه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی شمسی در این  دیدار اظهار کرد: منطقه ۱۴ با ریزدانه‌های سکونتی فراوان شکل گرفته و تا چند سال گذشته از آن به عنوان منطقه محروم یاد می‌شد، اما امروز صفت محرومیت از آن حذف شده و منطقه در حال توسعه معرفی شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در حال اجرای منطقه ۱۴، گفت: در حال حاضر ۹ پروژه مهم در این منطقه در حال اجرا است که این منطقه را به منطقه‌ای  پویا، عمرانی و کارگاهی تبدیل کرده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به مرمت برج کبوتر حصه اظهار کرد: برای مرمت این برج پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و در حال حاضر ۱۵درصد پیشرفت داشته است.

وی از پیشرفت ۶۱ درصدی احداث تقاطع غیر همسطح آفتاب خبرداد و گفت: برای اجرای این پروژه بیش از ۵۹۱ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

شمسی از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۴ را دیوارکشی مادی ارزنان با مالون(سنگ بادبر)، زیرسازی و آسفالت معابر تفکیکی محله موسوی، زیرسازی و آسفالت تفکیکی محله قزوینی، زیرسازی و آسفالت تفکیکی شهرک سرو برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه‌های رستم واقع در محله ارزنان و سهراب واقع در محله عمان‌سامانی مطابق با استانداردهای روز دنیا با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت در حال احداث است و تا پایان سال‌جاری افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، پس از این جلسه، معتمدان محلی از پروژه‌های بزرگ در حال اجرای منطقه ۱۴ از جمله بخشی از حلقه حفاظتی شهر، ادامه بلوار فرزانگان، پل آفتاب و دو ورزشگاه رستم و سهراب همچنین یکی از چهار ایستگاه خط دو قطار شهری اصفهان بازدید کرده و در جریان روند پیشرفت آن‌ها قرار گرفتند.

کد خبر 404615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.