کرمان آماده میزبانی از عزاداران شهید سلیمانی

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: عمده ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرمان در خدمت عزاداران است تا شهروندان و سایر مهمانان شهر به ویژه زمان بازگشت از مراسم خاکسپاری، با مشکلی روبه‌رو نشوند.

محمد فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص مراسم تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در کرمان اظهار کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی، ستادی در شهر کرمان با حضور شهرداری و شورای شهر تشکیل شد و فعالیت‌های شبانه‌روزی به اجرا درآمد.

وی افزود: در این ستاد برنامه‌ریزی‌های لازم برای مدیریت ترافیک، سیاه‌پوش کردن شهر و ایحاد مواکب پذیرایی از عزاداران انجام و وظایف کمیته‌های مختلف مشخص شد تا این برنامه با شرایط مناسبی برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان تصریح کرد: عمده وظایف مراسم برعهده مدیریت شهری خواهد بود و ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیز در خدمت عزاداران است تا شهروندان و سایر مهمانان شهر به ویژه زمان بازگشت از مراسم خاکسپاری، با مشکلی روبه‌رو نشوند.

وی ادامه داد: به پاسداشت مقام شهید سلیمانی، در جلسه فوق‌العاده شورای شهر تصمیم گرفته شد بزرگترین بلوار شهر و یک میدان به نام این سردار تغییر نام دهد و همچنین پیشنهاد شد که فراخوان ساخت تندیس نیز از سوی شهرداری منتشر شود تا به زودی شاهد ایجاد یک تندیس از سردار شهید سلیمانی در شهر باشیم.

به گزارش ایمنا، پیکر شهید سلیمانی ساعت 9 صبح امروز (سه‌شنبه) از میدان آزادی به سمت خیابان شهدا حرکت داده می‌شود تا در نهایت پس از مراسم تشییع در گلزار شهدا کرمان به خاک سپرده شود.

کد خبر 404608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.