ذوب‌آهن در آذرشهر زمین‌گیر شد/ گرگان صدر را حفظ کرد

هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی تیم‌های شهرداری گرگان، پتروشیمی بندر امام، شهرداری بندرعباس، توفارقان آذرشهر و صنعت نفت آبادان دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با برگزاری پنج دیدار دنبال شد که در مهم‌ترین دیدار شهرداری گرگان در بازی نزدیک مقابل میهمان سرسختش یعنی آویژه صنعت مشهد به پیروزی رسید و صدر جدول را حفظ کرد.

نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده گرگانی‌ها یعنی پتروشیمی بندرامام که میزبان رعد پدافند هوایی شهرکرد بود، با نتیجه قاطع به پیروزی دست یافت تا سایه به سایه با شهرداری در صدر حرکت کنند.

ذوب‌آهن اصفهان که به آذربایجان رفته بود با شکستی سنگین مقابل توفارقان مواجه شد. شاگردان مهران حاتمی نیمه نخست را پیروز به رختکن رفتند، اما در دو کوارتر پایانی اسیر درخشش بازیکن خارجی آذرشهری‌ها یعنی کلوین آمایو شدند و تن به شکست دادند.

تیم نفت آبادان با غلبه بر شهرداری قزوین، سومین پیروزی متوالی خود در دور برگشت لیگ برتر را به دست آورد. آبادانی‌ها با توپ پر وارد رقابت‌های نیم فصل دوم شدند و حالا شانس بیشتری برای حضور در پلی‌اف دارند.

نتایج دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

شورا و شهرداری قزوین ۶۵ - پالایش نفت آبادان ۷۵

شهرداری بندرعباس ۹۴ - نیروی زمینی ۷۳

شهرداری گرگان ۶۲ - آویژه صنعت پارسا مشهد ۵۸

پتروشیمی بندر امام ۹۸ - رعد پدافند هوایی شهرکرد ۴۸

توفارقان آذرشهر ۹۶ - ذوب‌آهن اصفهان ۷۵

لازم به ذکر است دیدار صنعت مس کرمان و شیمیدر قم به زمان دیگری موکول شد که متعاقباً اعلام می‌شود. همچنین بازی تیم‌های مهرام تهران و اکسون تهران نیز به دلیل اعلام تعطیل رسمی و تشییع پیکر سردار سلیمانی در تهران، روز _سه شنبه ۱۷ دی‌ماه_ ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

کد خبر 404589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.