کمیسیون تلفیق، افزایش هزینه آب و برق را منوط به تصویب هیئت وزیران کرد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق هرگونه افزایش قیمت آب، برق و گاز نیازمند مصوبه هیئت وزیران است.

به گزارش ایمنا، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹، اظهار کرد: بر اساس مصوبه امروز _دوشنبه ۱۶ دی‌ماه_ کمیسیون تلفیق درآمدهای حاصل از فروش فرآورده‌های خونی به طور کامل به سازمان انتقال خون اختصاص می‌یابد.

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق همچنین در جلسه امروز مصوب کردند تا آب‌بهای شرب عشایر همانند هزینه آب شرب مصرفی روستائیان محاسبه شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ تصریح کرد: علاوه بر این براساس مصوبه امروز اعضای کمیسیون تلفیق افزایش هزینه آب، برق و گاز مصرفی نیازمند مصوبه هیئت وزیران است و شرکت‌های آب، برق و گاز نمی‌توانند خودسرانه اقدام به افزایش این هزینه‌ها کند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد تا هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک مرتبه از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اخذ نشود و در یک مرتبه انشعابات مذکور به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی گفت: بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق وزارت نیرو می‌تواند از شن‌های کف رودخانه‌ها و مسیل‌ها بهره‌برداری داشته باشد و درآمدهای آن را صرف نگهداری رودها و جلوگیری از وقوع سیلاب‌ها کند.

منبع: فارس

کد خبر 404580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.