سلطانی‌: فرمعادلات سیاسی آینده باعث خروج ذلیلانه آمریکایی‌ها خواهد شد

وزیر ورزش و جوانان گفت: معادلات سیاسی آینده در خاورمیانه به گونه‌ای رقم می‌خورد که باعث خروج ذلیلانه آمریکایی ها از منطقه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان درباره مراسم تشییع پیکیر شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: درحالی که تفکر تکفیری به رهبری گروه‌های مختلف و داعش می‌رفت که به جریان فکری حاکم بر خاورمیانه شکل بدهد و بخش‌هایی از خاورمیانه را تصرف کند، سپاه  قدس به رهبری حاج قاسم سلیمانی در این مناطق حضور پیدا کرد و با کار مستشاری و کمک‌های مختلف توانستند بخش‌های وسیعی از خاک سوریه وعراق را از لوث وجود گروه‌های تکفیری  و داعش پاک کنند.

او در این مورد افزود: قطعا اگر این اتفاق نیفتاده بود ما امروز در لب مرزهایمان باید در با گروه‌های تکفیری و داعش می‌جنگیدیم. این شهید بزرگوار به عنوان الگو، اسوه و سمبل  مبارزه با تروریسم، تفکر خشونت‌گرایی و افراطی گری کارنامه‌ای بسیار درخشان دارد. امیدوارم یاران، همرزمان ودیگر فرماندهان بتوانند جای این عزیر را پر بکنند.

سلطانی‌فر بیان کرد: مطمئن باشید که  معادلات سیاسی آینده  در خاورمیانه به گونه‌ای رقم خواهد خورد که باعث خروج ذلیلانه آمریکایی‌ها و اعوان‌شان از منطقه خواهد شد و ان‌شاءالله به زودی پیروزی جبهه مقاومت را در بسیاری از عرصه‌ها خواهیم دید.

منبع: ایسنا

کد خبر 404578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.