بر پل‌های مکانیزه همدان نظارت نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: قبول داریم که تخریب در سیستم مکانیزه پل ها وجود دارد اما نظارت بر آن به خوبی انجام نمی‌شود و پیمانکار هر زمان فرصت کند، بر آن‌ها نظارت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کامران گردان امروز (دوشنبه) درحاشیه هفتادویکمین جلسه علنی شورای شهر همدان، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۰۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر همدان خدمات‌رسانی می‌کنند، که در این جلسه با واگذاری ۳۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی به بخش ‎‌خصوصی موافقت شد.

وی افزود: واگذاری این تعداد دستگاه اتوبوس باید با انجام مراحل قانونی، کارشناسی و مورد تأیید وزارت کشور انجام گیرد و همچنین سازوکار مزایده در واگذاری این اتوبوس‌ها نیز باید به شورای شهر، ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با ابراز گلایه نسبت به پیمانکار پل‌های شهر تصریح کرد: قبول داریم که تخریب در سیستم مکانیزه پل ها وجود دارد اما نظارت بر آن به خوبی انجام نمی‌شود و پیمانکار هر زمان فرصت کند، بر آن‌ها نظارت خواهد کرد.

وی خواستار اقدام لازم از سوی مدیریت شهری پیرامون رفع نواقص پل ها شد و ادامه داد: انتقاد اعضای شورا بر ایرادها منطقی و برخواسته از مطالبه شهروندان است و انتظار ما رسیدگی به این امور خدماتی مردم است.

گردان اضافه کرد: سازمان ترافیک می‌تواند باکس‌های گل فروشی را در کنار پل‌های عابر پیاده ایجاد و علاوه بر اشتغالزایی، از آنها برای نگهبانی و نظارت بر پل‌ها استفاده شود.

کد خبر 404573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.